PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1 kabel od optičkih vlakana 8K@60Hz, pozlaćen 5m
70,64 €
26,55 €
21,24 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Opis proizvoda: Optički HDMI 2.1 Ultra High Speed 8K@60Hz ili 4K@120Hz kabel koristi se za povezivanje dva audio/video uređaja putem modernog HDMI sučelja, kao što je HD-DVD/BluRay player i LCD/Plazma TV. kabel prenosi digitalni audio i video i podržava HDCP zaštitu digitalizacije sadržaja. - HDMI 2.1 Ultra High Speed kabel s aktivnim optičkim vlaknima, podržava HDMI2.1 ili niži HDMI2.0 i HDMI1.4 - Podržava Ultra High Definition rezoluciju 8K@60Hz, 4K@120Hz, YUV 4:4:4 - Maksimalni prijenos podataka : 48 Gb/s - Hibridni optički kabel promjera 5mm - 4x OM3 optičko vlakno + 7x žica - Pozlaćeni konektori: HDMI tip A (19 pinova) muški <=> HDMI tip A (19 pinova) muški - Rezolucija: 8K UHD (7680p) na 60 Hz, 4K UHD (3840p) na 120 Hz ili niži podržani formati 1080p FULL HD/1080i/720p/720i - Optički kabel je obrnut kompatibilan s HDMI 2.0a, 2.0, 1.4 i nižim verzijama - Podržava eARC, ARC, HEC, EDID, DDC - Podržava CEC (Consumer Electronics Control) - Podržava HDR (High Dynamic Range) - Podržava VRR (Variable Refresh Rate), ALLM (Auto Low Latency Mode) - Podržava 4:4:4 boju Poduzorkovanje - 3D video putem HDMI veze - Podržava HDCP1.4/HDCP2.2 - Podržani višedimenzionalni audio formati (Dolby Atmos i DTS:X itd.) - Dolby Kompatibilan s TrueHD i DTS-HD Master Audio Bitstream - Podržava Audio Return Channel (ARC) - Kompatibilan s HDMI Ethernet Channel (HEC) - Podržava EDID - Potpuna potrošnja energije HDMI sabirnice manja od 250 mW, ne treba vanjsko napajanje - Debljina optičkog kabela 5 mm - Optička vlakna: OM3 višemodna optička vlakna - Pozlaćeni konektori u metalnim poklopcima - Fleksibilni optički kabel za mali radijus savijanja: 20 mm - Boja crna - Optički kabel je namotan i zalijepljen naljepnicom s opisom i EAN kodom - Duljina kabela: 5 m - Dimenzije konektora: VxŠxD / 10x20x71 mm (uključujući utičnicu) Kabel sadrži aktivnu elektroniku koja radi samo u jednom smjeru signala moraju uvijek biti spojeni kada su uređaji isključeni i samo u smjeru označenom na kabelu. Priključak s oznakom "Izvor" uvijek je spojen na uređaj za emitiranje (DVD, Blueray). Priključak s oznakom "Display" uvijek je spojen na uređaj za prikaz (LCD, televizor, projektor).
Moglo bi Vas zanimati
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.
