Garmin GPS sportski sat Venu2S Silver / Grey Band
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Garmin GPS sportski sat Venu2S srebrna/siva narukvica
EAN: 753759271893
Prednosti i nedostaci displeja
Garmin Venu 2 ima AMOLED zaslon osjetljiv na dodir visoke rezolucije koji se razlikuje od transflektivnih ili LCD zaslona koje koristi većina ostalih Garminovih satova.
Transflektivni zasloni
Niska potrošnja energije, dobra čitljivost na izravnoj sunčevoj svjetlosti, niža rezolucija, dulji vijek trajanja baterije.
AMOLED zasloni
Veća potrošnja energije, veća razlučivost, glatkija i svjetlija slika, manje čitljiva na izravnoj sunčevoj svjetlosti.
Zaslon s tekućim kristalima
Slična svojstva kao AMOLED, manje izražen kontrast.
Tehničke specifikacije
- Zaslon u boji dijagonale 1,3" i rezolucije 416x416 piksela
- Svestrana uporaba za sport i slobodno vrijeme
- Bežična veza: WiFi, ANT+, Bluetooth
- Vrlo mala težina
- Izdržljivost do 22 sata u GPS modu ili do 8 sati GPS + slušanje glazbe
- Trajanje baterije do 11 dana u načinu rada pametnog sata
- Vodootporan dizajn do 5 ATM
Upravljanje napajanjem
Po potrebi je moguće uključiti štednju baterije i dobiti do 4x dužu izdržljivost s jednim punjenjem.
Aplikacija za sport
Garmin Venu 2 sat omogućuje vam mjerenje sljedećih aktivnosti: trčanje, staza za dvoranu, traka za trčanje, bicikl, sobni bicikl, hodanje, hodanje u zatvorenom prostoru, skijanje, daskanje na snijegu, skijaško trčanje, plivanje u bazenu, SUP (Stand Up Paddle Board) ), veslanje, veslanje u zatvorenom, pilates, joga, steper, eliptični trening, kardio, snaga, golf, navigacija, disanje, HIIT, Health Snap, penjanje u zatvorenom, bouldering, ostalo (omogućuje vam stvaranje prilagođene aktivnosti).
Animirane vježbe
Možete vježbati prema animacijama izravno na zaslonu sata. Aktivirajte animacije s uputama za trening snage i kardio trening, jogu ili pilates.
Detaljan trening snage
Sat sadrži unaprijed reproducirane treninge snage, uključujući grafički prikaz mišićnih skupina za pojedinačne vježbe.
Mjerenje pulsa na zglobu
Sat kontinuirano mjeri broj otkucaja srca tijekom dana i bilježi izmjerene podatke u svoju memoriju.
Dnevni monitor aktivnosti
Tijekom dana sat mjeri broj koraka, prijeđenu udaljenost, katove na koje ste se popeli, potrošene kalorije, duljinu i kvalitetu sna.
Podatkovna polja
Zaslon je u osnovi podešen da štedi bateriju tako da se nakon nekog vremena gasi. To se može prilagoditi u izborniku sata i ostaviti stalno uključenim, ali nauštrb trajanja baterije.
glazba, muzika
Sat vam omogućuje ili sinkronizaciju popisa pjesama s odabranih servisa za strujanje glazbe (kao što su Deezer, Amazon Music ili Spotify), učitavanje pjesama s računala u internu memoriju pomoću USB kabela ili upravljanje povezanim mobilnim telefonom.
Pametne obavijesti
Možete primati e-poštu, tekstualne poruke i obavijesti na svoj sat kada ga uparite s kompatibilnim Apple ili Android pametnim telefonom.
Podaci o vremenu
U kombinaciji s mobilnim telefonom, sat može prikazati detaljne informacije o trenutnom vremenu, prognozu po satu, prognozu za naredna 4 dana s razvojem temperature i vjerojatnosti padalina.
Otkrivanje nesreća
Ako je sat povezan s pametnim mobilnim telefonom, moguće je koristiti sigurnosne funkcije koje će u slučaju nužde poslati informaciju o potrebi za pomoći na unaprijed postavljen telefonski broj.
Garmin Pay™ beskontaktno plaćanje
GARMIN PAY beskontaktno plaćanje je među najzanimljivijim funkcijama pametnog sata. U virtualnom novčaniku sata moguće je registrirati klasičnu platnu karticu (uvjet je da banka izdavatelj podržava plaćanja Garmin Payom) i zatim plaćati satom umjesto redovnom platnom karticom.
Aplikacije trećih strana
Zahvaljujući projektu Connect IQ, na sat je moguće preuzeti dodatne aplikacije, posebna podatkovna polja, widgete i brojčanike sata.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.