Garett Smartwatch GRS crni, GPS
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Garett Smartwatch GRS crni
EAN: 5904238484616
Ključna svojstva
- 1,3" IPS zaslon u boji osjetljiv na dodir
- GPS modul
- IP68 vodootporno kućište
- Monitor otkucaja srca
- Pulsni oksimetar
- 20 sportskih modova
- Kompletan pregled aktivnosti i spavanja
- Kompatibilnost s Android i iOS sustavima
- Obavijesti o pozivima i SMS-u
- Obavijesti iz raznih aplikacija
- Dugo trajanje baterije - do 10 sati u GPS modu
Pametni sat za aktivne ljude
GRS je sat za ljude koji su stalno u pokretu. Izdržljive su i vodootporne pa će se dokazati ne samo na najzahtjevnijim putovanjima, već i tijekom bilo kojeg sportskog treninga. Pobrinite se za svoje zdravlje s nizom značajki kao što su monitor otkucaja srca, pulsni oksimetar i monitor spavanja.
1,3" IPS zaslon
Pametni sat GRS opremljen je modernim 1,3" IPS zaslonom koji vam pomaže u praktičnom korištenju štoperice, mjerača vremena ili provjeri informacija o vremenu.
GPS lokacija
Volite li hodati po nepoznatom terenu, bilo po planinama ili po šumama, Garett GRS pametni sat je idealan izbor za vas. Zahvaljujući funkciji GPS pozicioniranja, uz njegovu ćete pomoć uvijek pronaći svoj put.
Vodootporan IP68
Sa satom Garett GRS ne morate brinuti o izdržljivosti svog pametnog sata. Ovaj lagani i praktičan uređaj je vodootporan. Možete ih koristiti bez obzira na vremenske prilike ili druge izazovne okolnosti.
20 sportskih modova
Volite li tjelesnu aktivnost GRS pametni sat bit će idealan izbor za vas. Možete odabrati jedan od 20 sportskih načina rada.
Dugo trajanje baterije
Volite li tjelesnu aktivnost GRS pametni sat bit će idealan izbor za vas. Možete odabrati jedan od 20 sportskih načina rada.
Izdržljivo kućište i remen
Iznimno važna prednost GRS pametnog sata je i njegov dizajn koji osigurava da će vas sat pratiti i na najintenzivnijim ekspedicijama ili treninzima.
Tehničke specifikacije
IP68 Vodootporan: Da, Zaslon osjetljiv na dodir: Da, Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem: Da, Bluetooth: Da, Lokacija: GPS, Aplikacije s omogućenim GPS-om: Da, Obavijesti vibracijom: Da, Obavijesti: SMS, Poziv, Iz aplikacija, Odbijanje poziva: Da, Fotografiraj putem telefona: Da, Kontrola reprodukcije glazbe s telefona: Da, Funkcija pretraživanja telefona: Da, Funkcija traženja uređaja: Da, Alarm pražnjenja: Da, Senzori: Monitor otkucaja srca, Pulsni oksimetar
Vrste sportskih načina: Trčanje, trčanje u zatvorenom, biciklizam, sobni bicikl, hodanje, klizanje, slobodni stil, košarka, stolni tenis, nogomet, kriket, badminton, tenis, cross-country trčanje, trekking, odbojka, skakanje, penjanje, joga, bejzbol. Pedometar: Da, Monitor neaktivnosti: Da, Podsjetnik na hidrataciju: Da, Monitor spavanja: Da, Informacije o vremenu: Da, Buđenje zaslona pokretom ruke: Da, Podsjetnik na lijekove: Da, Reprodukcija zapisa: Da, Funkcije: Štoperica, Timer, Alarm Sat , Razni brojčanici po izboru, Izmjenjivi remen: Da, Namjenska aplikacija: InfoWear
Vrsta ekrana: IPS, Veličina ekrana: 1.3", Rezolucija ekrana: 360x360 px, Procesor: Dialog 14695, RAM: 2 MB, ROM memorija: 128 MB, GPS točnost: do 5 m, GPS osjetljivost: - 160 dBm, Verzija Bluetooth : 5.0, kompatibilno: Android 4.4 (i noviji), iOS 8.0 (i noviji), Baterija: Litij polimer, Kapacitet baterije: 480 mAh, Vrijeme pripravnosti: do 14 dana, Trajanje baterije: do 7 dana (do 10 h u GPS modu ), Vrijeme punjenja: približno 120 min
Jezik prikaza: engleski, njemački, poljski, japanski, francuski, talijanski, španjolski, ruski, portugalski, hindski, dimenzije: 54,5 x 51 x 15 mm, maksimalni opseg remena: 22 cm, širina remena: 22 mm, vrsta remena: silikon, težina: 60 g, Jamstvo: 24 mjeseca, Sadržaj paketa: Garett pametni sat, USB kabel za punjenje (bez utikača), uputstvo za upotrebu, jamstveni list.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.