Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G plavi
131,74 €
115,13 €
92,10 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G plavi
EAN: 5904238484944
Ključna svojstva
- 4G dječji sat s funkcijom geofence
- 1,85" HD IPS zaslon
- Sportski načini - trčanje, vožnja bicikla itd.
- Funkcija OTKLJUČAVANJE LICEM
- Što ima
- Upozorenja za pozive, aplikacije i SMS
- SOS tipka
- Monitor otkucaja srca
- Pulsni oksimetar
- Monitor krvnog tlaka
- 6 arkadnih igara
- Nekoliko različitih brojčanika sata
- Izbornik CZ, SK
Stalni kontakt i sigurnost
GPS tehnologija omogućuje roditeljima da daljinski prate lokaciju svog djeteta. Funkcija geo-ograda omogućuje vam postavljanje sigurnog područja za kretanje djeteta. Zahvaljujući 4G LTE moguće je upućivati i primati pozive.
Izdržljiva baterija velikog kapaciteta
Sat podržava WhatsApp i ima dugotrajnu bateriju od 900 mAh koja omogućuje dugotrajno korištenje bez čestog punjenja.
Jasan zaslon i praktična uporaba
Sat ima 1,85-inčni HD IPS zaslon koji pruža oštru i jasnu sliku.
Biometrijska mjerenja
Sat je opremljen mjeračem otkucaja srca, pulsnim oksimetrom, mjeračem krvnog tlaka i termometrom. Rezultati mjerenja mogu se provjeriti izravno na satu.
Mnoge druge atraktivne karakteristike
Sat ima nekoliko korisnih značajki, uključujući OTKLJUČAVANJE LICEM, snimanje glazbe i fotografija, prilagođenu postavku pozadine, pedometar, raspored zadaće, matematičku igru, diktafon i kameru.
Tehničke specifikacije
- Vodootporan IP67: Da
- Zaslon osjetljiv na dodir: Da
- Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem: Da
- GPS: Da
- Wi-Fi: Da
- Bluetooth: Da
- Video poziv: Da
- Ugrađeni 4G modul: Da
- GPS, LBS, WiFi: Da
- Utor za SIM karticu: Da
- Ugrađeni Android: Da
- Kompatibilnost s Androidom: Da
- Kompatibilnost sa iOS-om: Da
- Kompatibilnost GPS aplikacije: Da
- Zvučne obavijesti: Da
- Obavijest o dolaznim SMS porukama: Da
- Obavijest o pozivu: Da
- Prihvaćanje, odbijanje i upućivanje poziva: Da
- Prihvaćanje, odbijanje i upućivanje poziva (samo SIM): Da
- Slanje SMS-a: Da
- Slanje SMS-a (samo sa SIM karticom): Da
- Ploča za biranje: Da
- Slanje glasovnih zapisa: Da
- SOS tipka: Da
- GEO ograda: Da
- Daljinski nadzor glasa: Da
- Funkcija pretraživanja sata: Da
- Alarm prazne baterije: Da
- Ugrađena kamera: Da
- Video snimanje: Da
- Monitor otkucaja srca: Da
- Tlakomjer: Da
- Pulsni oksimetar: Da
- Ugrađeni termometar: Da
- Pedometar: Da
- Monitor spavanja: Da
- Školski raspored: Da
- Povijest rute: Da
- Foto album: Da
- Glazbeni svirač: Da
- Snimač glasa: Da
- Štoperica: Da
- Budilica: Da
- Kalendar: Da
- Kalkulator: Da
- Matematička igra: Da
- Više brojčanika sata: Da
- Gumeni remen: Da
- Zamjenski remen: Da
- Posebna primjena: Garett Tracker
- Vrsta ekrana: IPS
- Veličina zaslona: 1,85"
- Rezolucija ekrana: 240 x 280 px
- Procesor: SL 8521E
- Senzor pokreta: Da
- RAM memorija: 512 MB
- Ugrađena memorija: 4 GB
- Podržane GSM frekvencije: 850/900/1800/1900 Mhz
- Podržani GSM standardi: 2G/3G/4G LTE
- GPS točnost: GPS: 5 - 15 m
- GPS osjetljivost: - 159 dBm
- Standard SIM kartice: Nano SIM
- Kamera: Da
- Kompatibilan s: Android 4.0 (i noviji) iOS 9.0 (i noviji)
- Vrsta baterije: Litij-polimer
- Kapacitet baterije: 900 mAh
- Vrijeme punjenja: Približno 2 sata
- Jezik izbornika: češki, poljski, engleski, mađarski, slovački, litvanski, latvijski, estonski, njemački, talijanski, nizozemski, finski
- Veličina kućišta: 55,5 x 43 x 16,5 mm
- Duljina remena: Približno 21,5 cm
- Širina remena: 20 mm
- Težina: 58 g
Set uključuje:
Smartwatch Garett, USB kabel (punjač nije uključen), upute za korištenje, jamstveni list
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.