Garett pametni sat GRC STYLE srebrni

- 7%

ilustracija

Garett pametni sat GRC STYLE srebrni
Garett pametni sat GRC STYLE srebrni
Garett pametni sat GRC STYLE srebrni
Garett pametni sat GRC STYLE srebrni
Garett pametni sat GRC STYLE srebrni
Garett pametni sat GRC STYLE srebrni
Br. narudžbe
31601097
OEM
STYLE_SVR
Proizvođač
Garett
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 16.5.2024 kod vas

65,65 €

61,21 €

48,97 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 58,24 €
Na zalihi: 2 kom, 16.5.2024 kod vas

61,21 €

65,65 €

48,97 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garett pametni sat GRC STYLE srebrni

EAN: 5904238484876

Opći pregled

Elegantni i funkcionalni satovi za moderne ljude.

IPS HD zaslon od 1,72 inča.

Dugo trajanje baterije - do 10 dana s jednim punjenjem.

Komunikacija i kontrola

Bluetooth za bežičnu komunikaciju.

Mogućnost upućivanja i primanja poziva.

Upravljajte glazbom i kamerom na telefonu.

Dizajn i trajnost

Jedinstven dizajn visoke estetike.

7 različitih boja na izbor.

IP68 vodootporan za pouzdanu zaštitu.

Sportska funkcija

100 sportskih načina za praćenje zdravlja.

Pedometar, mjerač otkucaja srca i pulsni oksimetar.

Upozorenja o hidrataciji i neaktivnosti.

Tehničke specifikacije

  • IP68 vodootporan: Da
  • Prikladno za plivanje: Da
  • Zaslon osjetljiv na dodir: Da
  • Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem: Da
  • Bluetooth: Da
  • Kompatibilnost s Androidom: Da
  • iOS kompatibilnost: Da
  • Aplikacije s omogućenim GPS-om: Da
  • Zvučna upozorenja: Da
  • Vibracija: Da
  • SMS obavijest: Da
  • Upozorenje na poziv: Da
  • Upozorenja aplikacije: Da
  • Prihvatiti, odbiti, nazvati: Da
  • Brojčanik: Da
  • Snimanje fotografija telefonom: Da
  • Upravljanje reprodukcijom glazbe s vašeg telefona: Da
  • Funkcija pretraživanja telefona: Da
  • Funkcija traženja uređaja: Da
  • Alarm za pražnjenje: DA
  • mjerač otkucaja srca: Da
  • Manometar: Da
  • pulsni oksimetar: Da
  • Sportski načini rada: Da
  • Vrste sportskih načina rada: 100 načina rada uključujući: trčanje, traka za trčanje, trampolin, joga, košarka, nogomet, badminton, maraton, rolanje, hula-hoop, golf, bejzbol, ples, pilates, borilačke vještine
  • Pedometar: Da
  • Monitor u mirovanju: Da
  • Podsjetnik na hidrataciju: Da
  • Praćenje spavanja: Da
  • informacije o vremenu: Da
  • Buđenje zaslona pokretom ruke: Da
  • Povratak prijeđenom rutom: Da
  • Štoperica: Da
  • mjerač vremena: Da
  • Alarm: Da
  • Različiti štitovi na izbor: Da
  • Gumica: Da
  • Odvojivi remen: Da
  • Namjenska aplikacija: SMART-TIME PRO
  • Vrsta ekrana: IPS
  • Veličina zaslona: 1,72"
  • Rezolucija ekrana: 356 x 400 piksela
  • Procesor: AC7012A
  • Senzor pokreta: Da
  • RAM: 640 KB
  • ROM: 128 MB
  • Bluetooth verzija: 5.3 + 3.0
  • Kompatibilnost sustava: Android 5.0 (i noviji) iOS 9.0 (i noviji)
  • baterija: polimer
  • Kapacitet baterije: 250 mAh
  • Vrijeme punjenja: oko 120 minuta
  • Jezik izbornika: češki, poljski, engleski, slovački, mađarski, litvanski, latvijski, estonski, njemački, danski, švedski, nizozemski, talijanski
  • Dimenzije koverte: Veličina 46 x 41 x 13 mm
  • Širina trake: 22 mm
  • Težina: 54 g
  • Set uključuje: pametni sat Garett, USB kabel za punjenje (bez utikača), QSG priručnik, dokaz o kupnji (račun ili račun)

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Uređaj
Prikaz vremena
Pametne značajke
Kompatibilan OS
Materijal remena
Obavijesti i izvješća
Praćenje lokacije i rute
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Dodaci za nosivu tehnologiju
Senzori i Hardware
Dio pakiranja
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.