DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko

ilustracija

DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko
DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko
DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko
DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko
DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko
DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB automatski aparat za kavu, 1450 W, 19 bara, ugradni mlin, smart, sustav za mlijeko
Br. narudžbe
32104921
OEM
ECAM 610.55.SB
Proizvođač
DeLonghi
Bodovi vjernosti: 51
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 10.5.2024 kod vas

1 036,88 €

829,50 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 1 033,98 €
Na zalihi: > 20 kom, 10.5.2024 kod vas

1 036,88 €

829,50 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

DeLonghi PrimaDonna Soul ECAM 610.55.SB

Automatski aparat za kavu za ljubitelje kave.

Ekskluzivna tehnologija Bean Adapt

Osigurava savršeno mljevenje kave prema vrsti zrna kave.

Jedinstveni "LatteCrema" sustav za pjenjenje mlijeka

Za savršeno ukusne kave s mlijekom.

Jedinstvena tehnologija Bean Adapt

Podešava grubost mljevenja, količinu kave i temperaturu kuhanja.

Uvijek svježe mljevena kava

Zahvaljujući ugrađenom mlinu s ravnim brusnim kamenjem.

Moderni sustav grijanja "Termoblok"

Osigurava optimalnu temperaturu vode za savršene rezultate.

Tehnički podaci

  • Tip: Automatski, Samostojeći
  • Potrošnja energije: 1.450 W
  • Pritisak pumpe: 19 bara
  • Zapremina spremnika za vodu: 2,2 l
  • Kapacitet posude za kavu u zrnu: 500 g

Funkcija

  • Općenito: Napravite dvije šalice odjednom, Napravite piće jednim dodirom, Postavite omiljena pića, Smart
  • Okus napitka: Podesivi intenzitet / količina kave
  • Funkcije održavanja i čišćenja: Signalizacija potrebe za uklanjanjem kamenca/čišćenjem, Podesiva tvrdoća vode, Automatsko ispiranje
  • Broj korisničkih profila: 3

Vrsta pića

  • Mlijeko: Espresso Macchiato, Latte Macchiato, Caffe Latte, Cappuccino, Flat White
  • Bez mliječnih proizvoda: Espresso, Americano, Lungo, Double Espresso/Doppio
  • Ostalo: Toplo mlijeko

oprema

  • Općenito: Spremnik za vodu, Zaslon, Posuda za mljevenu kavu
  • Priprema napitaka: Prostor za odlaganje šalica, Grijanje šalica
  • Mliječna otopina: sustav mlijeka
  • Održavanje i čišćenje: Sustav za uklanjanje kamenca, Sustav za samočišćenje, Uklonjiva jedinica za kuhanje

Sustav mljevenja

  • Materijal: Metal
  • Funkcija mlinca: Podesiva krupnoća mljevenja, Podesiva količina mljevene kave
  • Oprema mlina: Senzor količine zrna kave u spremniku

Funkcije pametnog uređaja

Kompatibilan s mobilnom aplikacijom De'Longhi Coffee Link.

Veličina i težina

  • Dubina: 48,5 cm
  • Širina: 26,2 cm
  • Visina: 39 cm
  • Težina: 12,2 kg
  • Maksimalna visina prostora za šalice: 14 cm

Boja

Crna, srebrna

Što je u kutiji

  • Četka za čišćenje
  • Mjerač tvrdoće vode
  • Mjerna posuda za mljevenu kavu

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.