ECAM21.117.B ESPRESSO DE'LONGHI
579,03 €
328,75 €
263,00 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
ECAM21.117.B ESPRESSO DE'LONGHI
Ekskluzivan crni dizajn
Potpuno automatski aparat za kavu s intuitivnom upravljačkom pločom za jednostavno korištenje.
Mlaznica za kremasti cappuccino
Osigurava gustu mliječnu pjenu i uvijek savršenu temperaturu.
Podesiva količina kave
Omogućuje prilagodbu prema osobnim preferencijama.
Podesiva količina vode
Nudi mogućnost podešavanja prema željenoj konzistenciji.
Podesiva temperatura kave
Izbor između vruće, srednje ili niže temperature.
Fleksibilnost u korištenju kave
Mogu se koristiti zrna kave ili prethodno mljevena kava.
Kuhanje dvije šalice kave odjednom
Štedi vrijeme pri pripremi za više osoba.
Uklonjiva jedinica za kuhanje
Omogućuje jednostavno čišćenje i održavanje.
Ugrađeni tihi mlin
Omogućuje 13 opcija za podešavanje grubosti mljevenja.
Indikator razine vode
Osigurava točan nadzor količine vode.
Elektronska kontrola temperature
Održava stalnu temperaturu za idealne rezultate.
Funkcija prethodnog zagrijavanja
Osigurava da je svaka šalica kave savršeno vruća.
Otvor za kavu podesiv po visini
Omogućuje korištenje različitih veličina šalica.
Automatsko isključivanje i programabilno uključivanje
Osigurava sigurnost i uštedu energije.
Spremnik za kavu u zrnu i indikator spremnika za vodu
Omogućuje jednostavnu provjeru statusa.
Indikator posude za talog kave
Održava čistoću do 14 šalica.
Uklonjiva posuda za vodu
Pruža ukupni kapacitet od 1,8 l.
Kapacitet spremnika kave u zrnu
Pohranjuje do 250 g zrna kave.
Automatski program za čišćenje i uklanjanje kamenca
Održava aparat za kavu u optimalnom stanju.
Programabilna tvrdoća vode
Omogućuje prilagodbu lokalnim uvjetima.
Odvojiva rešetka za kapanje
Osigurava jednostavno čišćenje i održavanje.
Elektronski termostat za paru i kavu
Osigurava optimalnu temperaturu za svako piće.
Podesivi protok pare za mućenje mlijeka
Pruža savršenu mliječnu pjenu za cappuccino i druga pića.
Novi patentirani termoblok
Omogućuje idealnu i konstantnu temperaturu espressa.
Pritisak pumpe 15 bara
Osigurava jaku i bogatu proizvodnju kave.
Potrošnja 1450W
Osigurava dovoljno energije za brzu i učinkovitu pripremu kave.
Funkcija uštede energije
Podržava ekološku i ekonomičnu upotrebu.
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.