Tiskano oglašavanje također ima svoje mjesto u digitalnom svijetu

25. 7. 2022

Poduzetnici, velike tvrtke i kupci uskočili su u virtualno okruženje, a posebno su tijekom pandemije počele rasti online transakcije. Čak i ako Vam e-shop i online oglašavanje dobro funkcioniraju, ne biste trebali zaboraviti stare dobre offline tehnike i zanemariti tiskano oglašavanje. Nisu svi dovoljno tehnički stručni i mnogi ljudi još uvijek preferiraju papirnati oblik. Znate li što Vaši kupci preferiraju i kako tisak pomaže u izgradnji brenda?

Sadržaj:

  • Tiskanje
  • Vanjsko oglašavanje
  • Posjetnice
  • Leci
  • Postoji mnogo vrsta medija i formata oglasa, a svaki cilja na drugu skupinu kupaca (kao i na drugačiji proračun). Ako striktno ciljate milenijalce, možda će Vam trebati samo web stranice i društvene mreže. Ako želite dosegnuti širu demografsku skupinu (osobito sredovječne i starije osobe), mogli biste izgubiti mnogo potencijalnih kupaca. Pogledajmo između kojih tiskarskih opcija možete birati.

    Tiskanje

    Iako se činilo da s pojavom internetskih članaka i instant vijesti nikome neće nedostajati tiskane novine, od nas se još nisu oprostile. Tiskane novine još uvijek uživaju znatnu čitanost, osobito kod korisnika starije životne dobi. Njihova je prednost što čitatelje ne ometaju nikakve nemilosrdne bljeskajuće reklame, pa više pažnje posvećuju sadržaju članaka. No, imajte na umu da novinsko oglašavanje može biti prilično skupo, a osim potencijalnih kupaca, plaćate reklamu za veliki broj čitatelja koji vjerojatno nikada neće kupiti Vaš proizvod.

    Moći ćete bolje raditi s časopisima koji su tematski definirani, a njihove čitatelje predstavlja uži krug kupaca. Osim toga, imat će bolju kvalitetu ispisa, što je povoljnije ako, na primjer, imate fotogeničan proizvod.

    Umjesto ulaganja u publikacije, možete osnovati i vlastiti časopis. Ne morate objavljivati ​​članke samo za svoje klijente i kupce, već i časopis tvrtke za svoje zaposlenike. Kroz njega informirate zaposlenike o važnim događajima i promjenama ili ih educirate o potrebnim temama. Zahvaljujući tome, oni će uvijek biti će upućeni u sve!

    istock-691796820.jpg

    Vanjsko oglašavanje

    Vanjsko oglašavanje izvrstan je način da date nenasilni doprinos vašem brendu. Prednost vanjskog oglašavanja je što se ne može isključiti. Ljudi kraj oglasa svaki dan prolaze kad idu na autobus, na posao ili u trgovinu, a njegova će poruka postupno dopirati u misli. Svoj poster možete isprintati gotovo bilo gdje. Na primjer, možete iznajmiti:

    • Velike površine - kao što je dio zida nenaseljene kuće, veliki LCD ekran, reklamni pano i sl.
    • Vanjske površine na ulicama kao što su klupe, stupovi, oglasne ploče, mostovi, automobil i drugo.
    • Područja gdje redovito cirkulira mnogo ljudi - na primjer, prijevozna sredstva, liječničke ordinacije, sportski tereni, uredi, restorani, trgovački centri.
    istock-1036904778.jpg

    Posjetnice

    Posjetnice su odličan izbor ako često komunicirate s kupcima ili nailazite na potencijalne klijente. Zapamtite da posjetnica nije letak. To znači da Vas ne reklamira, već služi kao kontakt ako (potencijalni) kupac već zna za Vas. Zahvaljujući posjetnici, neće Vas zaboraviti i znat će gdje vas tražiti kada se konačno odluče za Vaše usluge ili proizvode.

    Osim toga, možete jednostavno isprintati lijepe posjetnice na svom printeru u uredu. Posjetnice u boji sa složenim slikama radije isprintajte na inkjet printeru, što će Vam osigurati bolji print u boji, za sve ostalo će Vam biti dovoljan laserski printer. Pripremite dizajn u posebnom uređivaču ili izravno posegnite za Microsoft Officeom. Word Vam odmah nudi osnovne jednostavne predloške za izradu i ispis posjetnica pa će za Vas riješiti i najteži posao.

    Osnovni savjeti za izradu posjetnica:

    • Odaberite odgovarajući papir. Deblji papir je prikladniji za posjetnice. Ovdje ovisi o Vašem printeru, stoga uvijek prvo provjerite može li Vaš printer to podnijeti.
    • Manje je više. Ne pretjerujte s dizajnom. Odaberite jednostavniji izgled i čiste linije, inače bi posjetnica mogla izgledati pretjerano.
    • Razmislite o fontu. Odaberite font i veličinu fonta tako da je natpis lako čitljiv i da odgovara cjelokupnom dizajnu posjetnice.
    • Ne pretjerujte s informacijama. Sve što trebate je posjetnica s Vašim imenom i položajem, imenom ili logotipom Vaše tvrtke, kontakt podacima (telefon, e-mail, web stranice, račun na društvenim mrežama). Alternativno, možete ga pojednostaviti QR kodom, koji nakon skeniranja usmjerava kupce izravno na Vaš profil.

    Savjet: Želite li svojim posjetnicama dodati nešto novo? Koristite laminator! Zahvaljujući laminaciji, posjetnice se ne gužvaju u džepovima. Izgledaju dobro čak i nakon nekoliko mjeseci u Vašem novčaniku i dugo će održavati Vašu reputaciju čistom i neokaljanom. Ako ne znate kako to učiniti, čitajte dalje kako laminirati papir i odabrati pravi laminator.

    Leci

    Možda mislite da su letci dobri za pregledavanje ponude supermarketa i hobi tgovina. Istina je da vam mogu dobro poslužiti. Tiskanje letaka je jeftino. Vrstu i kvalitetu papira, veličinu i sadržaj lako možete prilagoditi svom poslovnom proračunu. Najjeftiniji će biti mali crno-bijeli letci veličine A6. Ali ako želite doći do bogatijih kupaca, uložite u bolje materijale.

    Kada svojoj poruci dodate drugu vrijednost, poput križaljke ili druge mini-igre, kartice vjernosti, recepta za gulaš, nagradnog natječaja ili koda za popust, Vaš letak neće odmah završiti u prvoj kanti za smeće. Osim toga, letci imaju prednost da ih, kao i posjetnice, možete jednostavno isprintati u uredu na svom printeru.

    Prepistujete i ne znate koja je varijanta letaka bolja? Pokušajte dizajnirati dvije vrste letaka i pratite koji ima veći odaziv (na primjer, postavljanjem različitog koda za popust ili poveznice na svaki). Želite li uštedjeti na ispisu pa koristite crno-bijelu varijantu, ali ipak želite dodati nešto posebno svojim letcima? Print na papiru u boji!

    Svojim klijentima također možete slati letke, biltene i druge brošure tvrtke poštom. Za razliku od e-mail newslettera, možete biti sigurni da oni ne završavaju u neželjenoj pošti, već izravno u poštanskom sandučiću primatelja. Ako želite privući nove kupce, dobro ćete proći ako uložite u privlačnu grafiku i kvalitetan tisak.

    Slični članci

    3 minute čitanja

    Kako odabrati printer za mali ured

    Printer je bitan dio gotovo svakog ureda. Kako odabrati printer koji će Vam biti idealan pomoćnik? Imamo nekoliko savjeta za Vas kako odabrati onaj pravi.

    Cijeli članak »
    2 minute čitanja

    Kako laminirati papir (i odabrati pravi laminator)

    Trebate li redovito laminirati - plastificirati posjetnice, važne dokumente ili druge stvari, a ne znate koju vrstu uređaja odabrati? U ovom ćete članku naučiti sve bitne stvari - uključujući razlike između različitih vrsta folija za laminiranje i usporedbu pojedinih vrsta laminacije.

    Cijeli članak »