CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato

ilustracija

CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato
CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato
CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato
CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato
CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato
Br. narudžbe
3239866
OEM
8588007861357
Proizvođač
CARNEO
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

CARNEO sportska narukvica Gear+ 2nd Gen. Zlato

EAN: 8588007861357

Opći opis

Elegantna i svestrana sportska narukvica CARNEO Gear+ 2nd Gen. u zlatnom dizajnu.

Praćenje aktivnosti

Prati vaše dnevne aktivnosti i obavještava vas o dolaznom pozivu, SMS-u ili poruci iz online aplikacija.

Svojstva

  • Mjerenje kalorija
  • Automatsko mjerenje otkucaja srca
  • Menstrualni kalendar
  • IPS zaslon
  • 7 sportskih modova
  • Mjerenje krvnog tlaka i oksigenacije krvi
  • Traje do 5-7 dana s jednim punjenjem
  • Monitor kvalitete sna

Tehnički detalji

Imaju okrugli IPS zaslon u boji koji se aktivira jednostavnim okretanjem ruke.

Otporan na vodu i prašinu zahvaljujući IP67 certifikatu.

Kompatibilan s iOS i Android operativnim sustavom.

Remen je ugodan na dodir i jamči udobnost tijekom cijelog dana.

SPORT funkcija

7 sportskih načina za jasan prikaz svih potrebnih podataka tijekom aktivnosti.

Trajno mjerenje otkucaja srca tijekom sportske aktivnosti.

Praćenje sagorjelih kalorija uz mogućnost postavljanja dnevnog cilja.

Zašto odabrati CARNEO Gear+ 2nd Gen.?

Precizno prate vašu tjelesnu aktivnost, broje potrošene kalorije, broj prijeđenih koraka i mnoge druge parametre.

Imaju menstrualni kalendar i mjere krvni tlak i oksigenaciju krvi.

Automatsko mjerenje stresa tijekom dana.

Sve važne informacije prikazuju se na IPS zaslonu, ali i na vašem pametnom telefonu.

Zaslon je šaren i savršeno čitljiv, a pritom je ugrađen u sat, tako da nigdje ne strši.

Zaslon se osvjetljava jednostavnim okretanjem zgloba pa je očitavanje vremena ili pristup glavnim informacijama moguć na najprirodniji način, baš kao da gledate na klasični sat.

Otporni na prašinu i vodu, zadovoljavaju strogi IP67 certifikat.

Uparuju se s vašim pametnim telefonom putem Bluetootha koji štedi energiju.

Zaključak

Nakon nekoliko treninga sa CARNEO Gear+ 2nd Gen satom. nećete htjeti trenirati ni s čim drugim.

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Uređaj
Prikaz vremena
Sigurnosne značajke
Jezik sučelja
Kompatibilan OS
Materijal kućišta
Materijal remena
Obavijesti i izvješća
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Vrsta baterije
Dio pakiranja
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.