BROTHER skener ADS-2400N DUALSKEN (do 30 stranica u minuti, 600 x 600 dpi, 256MB) 1000 LAN duplex
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
http://www.brother.co.uk/scanners/ads2400n
Značajke i specifikacije
Općenito
Vrsta upotrebe | Radna površina |
---|---|
Senzor za višestruki unos | Da |
OKVIR | 256 MB |
Povezivost
USB sučelje | Hi-Speed 2.0 |
---|---|
Ožičeno mrežno sučelje | Da |
Dimenzije i težine
S kartonom | Š 382 x D 254 x V 330 |
---|---|
S kartonom | Težina: 6,1, UK: 6,2, PAN-NOR: 6,2, CEE-GEN: 6,2 kg |
Bez kartona | Š 306 x D 258 x V 250 |
Težina | 4,45 kg |
Potrošnja energije
Operativni | 27 vata |
---|---|
Spreman način rada | 3 vata |
Isključeno | 0,12 vata |
Stanje mirovanja | 1,9 vata |
Snaga zvuka | 62,8 dB |
Zvučni tlak | 50 dBA |
Okoliš
Radna vlažnost | 20 - 80% |
---|---|
Radna temperatura | 5 - 35 °C |
Ekološki
Energy Star ekološka akreditacija | Da |
---|
U kutiji
Drugi | Jedinica skenera, AC adapter, kabel za napajanje izmjeničnom strujom, USB 2.0 kabel, DVD, QuickStart Guide, Vodič za sigurnost proizvoda, Jamstvo. |
---|
Specifikacije medija
Vrste i težine | Običan papir, tanak papir, debeli papir, reciklirani papir, posjetnica, plastična kartica (utisnuta do 1,4 mm) |
---|---|
Veličine | 27 - 413 g/m2 |
Veličine ADF medija | Širina: 51 do 215,9 mm. Duljina: 51 do 297 mm. |
Mreža
IPv4 | Da |
---|---|
Mrežni protokoli | ARP, RARP, BOOTP, DHCP, APIPA (Auto IP), WINS / NetBIOS razlučivanje imena, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, Custom Raw Port / Port9100, SMTP klijent, FTP klijent i poslužitelj, LDAP klijent, CIFS klijent, SNMPv1 / v2c / v3, HTTP / HTTPS poslužitelj, TFTP klijent i poslužitelj, ICMP, Web usluge (Skeniranje), SNTP klijent |
Žičana mreža | 10Base-T / 100Base-TX / 1000Base-TGiga Ethernet |
Sigurnost žičane mreže | SMTP-AUTH, SSL / TLS (HTTPS, SMTP), SNMP v3 802.1x (EAP-MD5, EAP-FAST, PEAP, EAP-TLS, EAP-TTLS), Kerberos, IPsec |
Operativni sustavi i softver
Isporučeni softver - Mac | Brother Control Center 2, ABBYY FineReader Sprint v.12, daljinsko postavljanje |
---|---|
Isporučeni softver - Windows | Brother Control Center 4, Nuance PaperPort 14 SE, ABBYY FineReader Sprint v.12, ABBYY PDF Transformer, daljinsko postavljanje, BRAdmin Professional |
Skeniranje
Dvostrano skeniranje | Da |
---|---|
ADF | 50 |
Skenirajte ga | e-pošta, datoteka, slika, mreža, OCR, SharePoint, USB host, FTP, SFTP, WS skeniranje, pisač, pretraživi PDF |
Brzina skeniranja A4 u boji | 30 ppm |
Nijanse sive | 256 razina |
ICA kompatibilnost | Da, samo preuzimanje |
Interpolirana razlučivost skeniranja | 1200 x 1200 dpi |
ISIS kompatibilnost | Da |
Detekcija višestrukog unosa | Da |
Senzor za papir | Da |
SANE kompatibilnost | Da |
Rezolucija skeniranja iz ADF-a | 600 x 600 |
TWAIN kompatibilnost | Mac OS X 10.8.5 ili noviji, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP |
WIA kompatibilnost | Da |
Rješenja
iPrint & Scan | Da |
---|
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.