BROTHER skener ADS-2400N DUALSKEN (do 30 stranica u minuti, 600 x 600 dpi, 256MB) 1000 LAN duplex

- 3%

ilustracija

BROTHER skener ADS-2400N DUALSKEN (do 30 stranica u minuti, 600 x 600 dpi, 256MB) 1000 LAN duplex
Br. narudžbe
33860221
OEM
ADS2400NUN1
Proizvođač
Brother
Bodovi vjernosti: 19
4 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

http://www.brother.co.uk/scanners/ads2400n

Značajke i specifikacije

Općenito

Vrsta upotrebe Radna površina
Senzor za višestruki unos Da
OKVIR 256 MB

Povezivost

USB sučelje Hi-Speed 2.0
Ožičeno mrežno sučelje Da

Dimenzije i težine

S kartonom Š 382 x D 254 x V 330
S kartonom Težina: 6,1, UK: 6,2, PAN-NOR: 6,2, CEE-GEN: 6,2 kg
Bez kartona Š 306 x D 258 x V 250
Težina 4,45 kg

Potrošnja energije

Operativni 27 vata
Spreman način rada 3 vata
Isključeno 0,12 vata
Stanje mirovanja 1,9 vata
Snaga zvuka 62,8 dB
Zvučni tlak 50 dBA

Okoliš

Radna vlažnost 20 - 80%
Radna temperatura 5 - 35 °C

Ekološki

Energy Star ekološka akreditacija Da

U kutiji

Drugi Jedinica skenera, AC adapter, kabel za napajanje izmjeničnom strujom, USB 2.0 kabel, DVD, QuickStart Guide, Vodič za sigurnost proizvoda, Jamstvo.

Specifikacije medija

Vrste i težine Običan papir, tanak papir, debeli papir, reciklirani papir, posjetnica, plastična kartica (utisnuta do 1,4 mm)
Veličine 27 - 413 g/m2
Veličine ADF medija Širina: 51 do 215,9 mm. Duljina: 51 do 297 mm.

Mreža

IPv4 Da
Mrežni protokoli ARP, RARP, BOOTP, DHCP, APIPA (Auto IP), WINS / NetBIOS razlučivanje imena, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, Custom Raw Port / Port9100, SMTP klijent, FTP klijent i poslužitelj, LDAP klijent, CIFS klijent, SNMPv1 / v2c / v3, HTTP / HTTPS poslužitelj, TFTP klijent i poslužitelj, ICMP, Web usluge (Skeniranje), SNTP klijent
Žičana mreža 10Base-T / 100Base-TX / 1000Base-TGiga Ethernet
Sigurnost žičane mreže SMTP-AUTH, SSL / TLS (HTTPS, SMTP), SNMP v3 802.1x (EAP-MD5, EAP-FAST, PEAP, EAP-TLS, EAP-TTLS), Kerberos, IPsec

Operativni sustavi i softver

Isporučeni softver - Mac Brother Control Center 2, ABBYY FineReader Sprint v.12, daljinsko postavljanje
Isporučeni softver - Windows Brother Control Center 4, Nuance PaperPort 14 SE, ABBYY FineReader Sprint v.12, ABBYY PDF Transformer, daljinsko postavljanje, BRAdmin Professional

Skeniranje

Dvostrano skeniranje Da
ADF 50
Skenirajte ga e-pošta, datoteka, slika, mreža, OCR, SharePoint, USB host, FTP, SFTP, WS skeniranje, pisač, pretraživi PDF
Brzina skeniranja A4 u boji 30 ppm
Nijanse sive 256 razina
ICA kompatibilnost Da, samo preuzimanje
Interpolirana razlučivost skeniranja 1200 x 1200 dpi
ISIS kompatibilnost Da
Detekcija višestrukog unosa Da
Senzor za papir Da
SANE kompatibilnost Da
Rezolucija skeniranja iz ADF-a 600 x 600
TWAIN kompatibilnost Mac OS X 10.8.5 ili noviji, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP
WIA kompatibilnost Da

Rješenja

iPrint & Scan Da

Parametri

Format
Sučelje
Vrsta skenera
Automatski ulagač dokumenata
Proizvođač
Stvarna rezolucija skenera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.