AVERMEDIA HD web kamera 310X, Full HD 1080p, s ugrađenim mikrofonom

- 40%

ilustracija

AVERMEDIA HD web kamera 310X, Full HD 1080p, s ugrađenim mikrofonom
AVERMEDIA HD web kamera 310X, Full HD 1080p, s ugrađenim mikrofonom
AVERMEDIA HD web kamera 310X, Full HD 1080p, s ugrađenim mikrofonom
AVERMEDIA HD web kamera 310X, Full HD 1080p, s ugrađenim mikrofonom
Br. narudžbe
31021329
OEM
61PW310O00AB
Proizvođač
AVerMedia
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Podijelite svoje trenutke sa svijetom putem HD Webcam 310, plug and play USB web kamere s ugrađenim mikrofonom koja snima Full HD 1080p video za prijenos uživo, igranje igara, ćaskanje i još mnogo toga.

Full HD 1080p snimke

HD Webcam 310 snima oštre, živopisne 1080p30 videozapise koji bilježe najfinije detalje za vaše streaming uživo i video blogove. Također ima ugrađeni mikrofon i snima visokokvalitetne snimke do 12 megapiksela.

Uključi i igraj

Pogodnost u svom najboljem izdanju. sve što trebate učiniti je izvaditi ga iz kutije, priključiti na PC ili Mac i spremni ste za rad! Kompatibilan s videopozivom ili bilo kojim softverom za strujanje, s lakoćom dođite do onih koje želite.

Glatki i brzi autofokus

Bilo da se želite nagnuti za ekstremni krupni plan ili se odmaknuti radi snimanja iz daljine, objektiv HD Webcam 310 automatski se brzo i glatko prilagođava svakom vašem pokretu kako bi vaša slika ostala fokusirana.

Fleksibilna kopča spremna za stativ

Uz univerzalni dizajn isječaka, HD Webcam 310 uklapa se u doslovno bilo koje postavke. Možete ga pričvrstiti na zaslon prijenosnog računala, desktop monitor, sjesti na stol ili čak na stativ.

Poboljšanje portreta u stvarnom vremenu

Popratni HD Webcam 310 s RECentral 4, AVerMedia softverom za strujanje/uređivanje i uživajte u ekskluzivnoj značajci Portrait Enhancement koja vas čini savršenom slikom na zaslonu cijelo vrijeme.

Izvornik

Unaprijeđeno


TEHNIČKE SPECIFIKACIJE

Tehničke specifikacije • Vrsta: web kamera
• Senzor slike: 1 / 2,7 “1080p CMOS senzor
• Brzina kadrova: 1080p30, 720p30, 480p30
• Učinkoviti pikseli: 2M (video)
• Video način rada: MJPEG i YUY2
• Autofokus: 30 cm
• Udaljenost fokusa: 7 cm do beskonačnosti
• Sučelje: USB 2.0
• Duljina kabela: 2 m
• Dimenzije (Š x D x V): 55 x 84 x 31 mm
Zahtjevi sustava

• Intel Core™ 2 Duo 1,0 GHz ili bolji
• 512 MB RAM-a ili više
• 200 MB prostora na tvrdom disku
• USB 2.0 priključak
• Windows 7 / 8.1 / 10, Mac OS / 10.6, Android 5.0 ili noviji

Za 1080p video snimanje:
• 2 GB RAM-a
• Intel Core 2 Duo 3,0 GHz ili bolji
• Zaslon od 1920x1080

U kutiji • HD web kamera 310X
• Brzi vodič
Dimenzija paketa • 80 x 40 x 130 mm
• 110 g

Parametri

Vrsta robe
Boja
Rezolucija web kamere
Maksimalna rezolucija videa (px)
Podržan OS

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.