Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom

MARATON
- 21%
POPUSTA

ilustracija

Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom
Br. narudžbe
32122270
OEM
IT88A
Proizvođač
Akuvox
Bodovi vjernosti: 22
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Akuvox IT88A pametni Android unutarnji monitor s Wifi, Bluetooth i kamerom

Akuvox IT88A je unutarnji Android SIP monitor s kamerom i WiFi za višenamjensku komunikaciju, opremljen velikim 10" kapacitivnim zaslonom osjetljivim na dodir. Izvrstan dizajn, integracija Smart Home i CPU visokih performansi.

Omogućuje visokokvalitetnu glasovnu i video komunikaciju s drugim Akuvox video portafonima. Uobičajene Android aplikacije mogu se instalirati u okruženju monitora Akuvox IT88, na primjer za prikaz slike sustava kamera, upravljanje pametnim kućama, sigurnosnim sustavima i mnogim drugim.

Tehnički podaci

Prednja ploča: aluminijska legura

RAM / ROM: 2 GB / 8 GB

Zaslon: 10" dodirni kapacitivni IPS LCD

Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n, @2,4 GHz

BLE: Podržava BLE 4.2

Kamera: 1MP CMOS

Memorijski utor za Micro SD

RS485 priključak

Dva releja:

Ulaz u zvono

Osam ulaznih i izlaznih portova

Mikrofon: -26dB

Dvostruki zvučnici, 4? / 3W

Ethernet priključci: 1xRJ45, 10/100Mbps adaptivni

802.3af Power-over-Ethernet

12V DC konektor (ako ne koristite PoE)

Montaža: Zidna ili stolna

Dimenzije: 251 x 182,5 x 29,75 mm

Radna vlažnost: 10~90%

Radna temperatura: -10°C ~ +45°C

Prikaz

Način prikaza: Normalno crno, transmisivno

LCD veličina: 10 inča (dijagonala)

Omjer slike: 16:10

Rezolucija: 1280x800

Omjer kontrasta: 900:1

Svjetlina: 350 cd/m2

Kut gledanja: 80° lijevo, 80° desno, 80° gore, 80° dolje

Audio i video

SIP v1 (RFC2543), SIP v2 (RFC3261)

Uskopojasni audio kodek: G.711a, G.711µ, G.729

Širokopojasni audio kodek: G.722

DTMF: unutarpojasni, izvanpojasni, DTMF (RFC2833), SIP informacije

Otkazivanje odjeka

Prepoznavanje glasovne aktivnosti

Udoban generator buke

Automatska kontrola pojačanja

Formati strujanja: H.263 i H.264

Kamera: 1MP CMOS

Glasovni asistent

Udaljenost do 5m

Preciznost prepoznavanja glasa 95%

samo engleski

Zaštita privatnosti izvornim glasovnim podacima

LAN i administracija:

statičku IP adresu ili s DHCP-a

NTP poslužitelj za podešavanje vremena

Podrška za protokol: IPv4, IPv6, HTTP, HTTPS, FTP, TFTP, SNMP, DNS, SNTP, RTSP, SRTP, RTP, TCP, UDP, TLS, ICMP, DHCP, ARP

Automatsko pružanje: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/PnP

Konfiguracija: web upravljanje, LCD osjetljiv na dodir ili automatsko dodjeljivanje

Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n, @2,4 GHz

STRIJELA

SIP v1 (RFC2543)

SIP v2 (RFC3261)

2 SIP računa

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.