Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata

- 14%

ilustracija

Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata
Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata
Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata
Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata
Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata
Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata
Br. narudžbe
31334105
OEM
VEIUS31
Proizvođač
EQUES
Bodovi vjernosti: 15
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Eques VEIU S31 Digitalna Wi-Fi špijunka za vrata

Moderna sigurnost za vaš dom

Eques VEIU S31 nudi kombinaciju luksuznog dizajna i najnovije tehnologije u području sigurnosti stana.

Praćenje prostora ispred vrata

Špijunka je namijenjena kontinuiranom nadzoru prostora ispred Vaših vrata.

S mobilnom aplikacijom, dostupnom za Android i iOS, možete se povezati sa svojim posjetom bilo kada i bilo gdje.

Svojstva kamere

Kamera nudi 1080p rezoluciju, PIR senzor pokreta, infracrveno noćno svjetlo, mikrofon i zvučnik.

Optika kamere ima kut gledanja od 180°, tako da imate širok pregled onoga tko vam je na vratima.

Montaža i rad

Uređaj se može montirati na bilo koja vrata, a montaža ne traje više od 10 minuta.

Špijunka je opremljena ugrađenom litijskom baterijom kapaciteta 10.000 mAh s vremenom čekanja do 14 dana.

Pohrana i konfiguracija slika

Za pohranu slika namijenjena je vanjska pohrana s podrškom za MicroSD memorijsku karticu do 32 GB.

Konfiguracija uređaja je jednostavna zahvaljujući 7" zaslonu u boji.

Sigurnost djece i starijih osoba

VEIU S31 može se upravljati potpuno bez upotrebe mobilne aplikacije. Postavljanje uređaja pomoću zaslona osjetljivog na dodir brzo je i jednostavno i to može učiniti svatko.

Tehnički podaci

  • Zaslon: TFT kapacitivni, dijagonale 7".
  • Rezolucija monitora: 1280x720
  • Rezolucija kamere: 1080p (vanjski) / 3Mpx (unutarnji)
  • Kut zahvata: 180°
  • IR-Cut filter: Da
  • Detekcija pokreta: Da
  • Format snimanja: MP4
  • Interna memorija: 6GB
  • Proširenje memorije: Da, podrška za microSD kartice do 32 GB
  • Wi-Fi: Da (IEEE802.11 b/g/n 2,4 GHz)
  • Mobilna aplikacija: Da, besplatna za Android i iOS
  • Interfon: Da
  • Priključna stanica: Da
  • Baterija: Li-Pol baterija 10.000 mAh
  • Trajanje baterije: do 14 dana (na čekanju)
  • Podržana širina vrata: 35 do 105 mm
  • Promjer otvora vrata: 13 do 58 mm
  • Dimenzije: 195 x 137 x 23 mm (unutarnji dio) / O65 x 18 mm (vanjski dio)
  • Materijal: vanjski dio - legura cinka + plastika, boja Bakar (bakar); unutarnji dio – plastika, crna boja
  • Jezik menija: engleski

Sadržaj paketa

  • vanjska kamera
  • unutarnji monitor
  • priključna stanica
  • USB kabl
  • set vijaka
  • unutarnji poklopac kamere
  • Korisnički priručnik

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.