Akuvox E16C vrata SIP portafon

MARATON
- 12%
POPUSTA

ilustracija

Akuvox E16C vrata SIP portafon
Akuvox E16C vrata SIP portafon
Akuvox E16C vrata SIP portafon
Akuvox E16C vrata SIP portafon
Akuvox E16C vrata SIP portafon
Akuvox E16C vrata SIP portafon
Akuvox E16C vrata SIP portafon
Br. narudžbe
31334005
OEM
E16C
Proizvođač
Akuvox
Bodovi vjernosti: 27
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Akuvox E16 pristupačan je portafon koji nudi izvrsnu komunikaciju s integriranim SIP portafonom i fleksibilnim metodama kontrole pristupa kao što su prepoznavanje lica temeljeno na umjetnoj inteligenciji, mobilna aplikacija SmartPlus, NFC, ID kartice i PIN. Obično se koristi u poslovnim i stambenim zgradama.

Karakteristike:
napravljen od plastike
5" dodirni kapacitivni IPS LCD
LCD rezolucija 1280x720 piksela
Kamera od 2M piksela s automatskim osvjetljenjem, WDR i IR senzorom
tamper senzor za aktiviranje alarma u slučaju neovlaštene manipulacije
zaštita IP65
zidna montaža
integrirani čitač
PoE ili 12V napajanje
dimenzije: visina 192 x širina 88 x dubina 22 mm

Opcije kontrole unosa:
RF čitač kartica: 13,56 MHz, NFC
prepoznavanje lica
vrijeme prepoznavanja lica manje od 0,2 s, točnost prepoznavanja lica veća od 99,7%
numerička tipkovnica: numerički kod - PIN
QR kod
Bluetooth
Wiegand priključak

Sučelje:
1xRJ45 10/100M Mbps Ethernet priključak
ulazni relej: 1 relej
izlazni relej: 1 relej za otvaranje vrata
neovisno kontrolirani releji koji koriste DTMF tonove
RS485 priključak

Značajke SIP-a:
SIP v1 (RFC2543)
SIP v2 (RFC3261)
2 SIP računa

Audio značajke:
ugrađeni mikrofon sa zaštitom IP67
2W zvučnik sa IP66 zaštitom
kodeci G.711a, G.711µ, G.722 i G.729
HD 7kHz kvaliteta zvuka
poništavanje jeke
otkrivanje glasovne aktivnosti
generator komforne buke
postavljanje maksimalne duljine poziva

Video značajke:
kut gledanja: 120o
Full HD video rezolucija 1080p
broj sličica u sekundi max. 1080p@30fps
uvijek pred kamerama
automatski noćni način rada s LED rasvjetom
osvjetljenje: min. 0,1 LUX
automatski balans bijele boje
integrirani svjetlosni senzor
kodek H.263 i H.264
RTSP podrška
ONVIF standardna podrška

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.