Yeelight Smart Spotlight (u boji) - crno-2 paketa

- 33%

ilustracija

Yeelight Smart Spotlight (u boji) - crno-2 paketa
Yeelight Smart Spotlight (u boji) - crno-2 paketa
Br. narudžbe
31073097
OEM
YLDDL-0084-B
Proizvođač
Yeelight
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 19 kom, 17.5.2024 kod vas

98,99 €

65,85 €

52,68 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 64,20 €
Na zalihi: 19 kom, 17.5.2024 kod vas

65,85 €

98,99 €

52,68 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Yeelight Smart Spotlight (u boji) - crno-2 paketa

EAN: 6924922224730

Ključna svojstva

  • Tip: Pametna stropna reflektorska svjetiljka s dvije žarulje
  • Rotacija: 350° vodoravno i 90° okomito
  • Boje: RGB - 16 milijuna boja
  • Regulacija: Prigušena i podesiva - temperatura svjetla 2700K - 6500K
  • Kompatibilnost: Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Razer Chroma
  • Primjena: Upravljanje putem aplikacija, opcija glasovnog upravljanja
  • Varijacije: Dostupne u bijeloj i crnoj boji
  • Žarulje: zamjenjive
  • Svjetlosni tok: 700lm

Više opcija za veću fleksibilnost

Pametni ugrađeni reflektor dostupan je u crnoj i bijeloj boji te s jednim, dva ili tri svjetla.

Podesivi reflektori svijetle gdje god želite

Reflektor možete okretati 360° vodoravno i 90° okomito za idealno osvjetljenje odabranog elementa doma.

16 milijuna boja za uljepšavanje vašeg raspoloženja

Reflektor nudi 16 milijuna boja za stvaranje savršene atmosfere za svaku priliku.

Pametna kontrola reflektora s bilo kojeg mjesta i bilo kada

Upravljanje reflektorima glasom i aplikacijom. Kompatibilan s Google Assistantom, Amazon Alexa i Samsung SmartThings.

Jedan prigušivi reflektor od jutra do večeri

Temperatura boje prigušljivog reflektora kreće se od 2700K do 6500K.

Prilagođene scene s unaprijed postavljenim načinima rada

Mogućnost grupne kontrole reflektora ili prilagodbe svjetlosnih scena prema osobnim potrebama.

Tehničke specifikacije

  • Nazivna snaga: 220-240~50/60Hz 50mA
  • Maksimalna snaga po žarulji: 60W
  • Kut snopa svjetla: 36°
  • Količina prebacivanja: 15.000
  • Vrsta utičnice: GU10
  • Svjetlosni kutovi: 360° & 90°
  • Životni vijek žarulje: 15 000 sati
  • Bežična veza: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz

Parametri

Proizvod
Vrsta izvora svjetlosti
Energetski razred
Svjetlosni tok (lm)
Vrsta svjetiljke
Vijek trajanja
Boja svjetiljke

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.