Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-crna, 2700K (topla bijela)

- 20%

ilustracija

Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-crna, 2700K (topla bijela)
Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-crna, 2700K (topla bijela)
Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-crna, 2700K (topla bijela)
Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-crna, 2700K (topla bijela)
Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-crna, 2700K (topla bijela)
Br. narudžbe
31073049
OEM
Y00484
Proizvođač
Yeelight
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

23,03 €

18,33 €

14,66 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 17,88 €
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

18,33 €

23,03 €

14,66 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Yeelight LED svjetiljka za ormar A40-crna

EAN: 6924922209560

opis proizvoda

Uz Yeelight LED Closet Light A40-black, zaboravit ćete na traženje u mraku. Ovo svjetlo automatski se uključuje kada se detektira kretanje i pruža vam ugodno osvjetljenje s temperaturom boje od 2700 K i podesivom svjetlinom.

Prednosti svjetla sa senzorom pokreta

Svjetlo ima ugrađeni precizni senzor pokreta s radnim rasponom do 4 m ispred i do 2 m s obje strane pod maksimalnim kutom od 120°.

Optimalno osvjetljenje i ušteda energije

Uređaj je opremljen inteligentnim senzorom osjetljivim na svjetlost koji detektira okolne uvjete.

Podesiva svjetlina i ugodno svjetlo

Svjetiljka stvara ugodno toplo svjetlo s temperaturom boje od 2700 K i podesivom svjetlinom.

Jednostavna montaža i moderan dizajn

Montaža uređaja je jednostavna i brza. Osim toga, zahvaljujući metalnoj završnoj obradi, svjetlo dodaje moderan izgled svakom interijeru.

Dugo vrijeme rada i praktično punjenje

Svaka varijanta Closet Light opremljena je izdržljivom punjivom baterijom koja pruža iznenađujuće dugo vrijeme rada. Uređaj se može jednostavno puniti putem USB-C priključka.

Odaberite najbolju opciju

Closet Light Yeelight dostupan je u 3 varijante dužine - 20 cm, 40 cm i 60 cm te u 2 verzije boja - crnoj i srebrnoj.

Tehnički parametri:

  • Materijal: aluminij + plastika
  • Dimenzije: 400x40x9 mm
  • Težina: 155 g
  • Nazivna snaga: 2,4W
  • Napon: 5V DC 0.5A
  • Snaga u stanju pripravnosti: 0,2 mA
  • Kapacitet baterije: 1500 mAh
  • Vrijeme rada: >5h u ON modu
  • Trajanje baterije: 300 ciklusa, 80% kapaciteta
  • Temperatura boje: 2700K
  • Svjetlina: 90lm, podesiva
  • CRI: Ra80
  • IP certifikat: IP20
  • Ulaz: DC 5V/1A
  • Sučelje za punjenje: USB-C
  • Radna temperatura okoline: -10°C -40°C
  • Radna vlažnost okoline: 0-85% RH
  • Temperatura vanjske površine svjetiljke: <45°C (plastika)/55°C (metal)
  • Senzorski moduli: infracrveni senzor, svjetlosni senzor
  • Raspon detekcije: 0-4m na 30°, 0-2m na 120°

Parametri

Vrsta robe
Funkcija
Proizvodi
Svjetlosni tok (lm)
Kategorija svjetiljke
Izvor svjetlosti
Boja tijela lampe
Vrsta zaštite
Boja svjetlosti

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.