Yeelight LED stropno svjetlo 480 (bijelo)

- 29%

ilustracija

Yeelight LED stropno svjetlo 480 (bijelo)
Yeelight LED stropno svjetlo 480 (bijelo)
Yeelight LED stropno svjetlo 480 (bijelo)
Br. narudžbe
3988278
OEM
XD174-white
Proizvođač
Yeelight
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Yeelight Galaxy LED stropna svjetiljka

Prilagođeniji životu. Veliki rasvjetni prostor, različite boje raspoloženja, podesiva temperatura i svjetlina boje, otpornost na prašinu i insekte.

Osvijetli svoje snove

Svojim mobitelom možete i sami prilagoditi temperaturu osvjetljenja u prostoriji. Kada se trebate potpuno koncentrirati na svoj posao, birate hladno bijelo svjetlo. A ako se želite prepustiti trenutku željenog opuštanja, jednostavno se prebacite na topliju žutu rasvjetu. Na ovaj način možete raditi s temperaturama od 2700 do 6000 K, a možete podesiti i svjetlinu.

Jedno stropno svjetlo za osvjetljavanje cijele sobe

Ažurirani dizajn svjetlosnog poklopca prihvaća prozirni akrilni materijal i jedinstveni proces snimanja koji mu omogućuje stvaranje mekog svjetla bez sjaja. Jedno stropno svjetlo osvjetljava svaki kut prostorije.

Kompatibilan za vaše noćne avanture

Galaxy podržava način rada mjesečine s podesivim nijansama i svjetlinom. Mjesečeva galaksija idealna je za noćni život jer može emitirati mekan, ugodan sjaj koji nije jako jak za oči.

Podesiva temperatura boje za razne postavke

Podesite temperaturu boje od 2700K do 6000K. Boje ispod 3200K emitiraju topli sjaj, 3300K-5300K prikazuje neutralno svjetlo za ugodno i smireno raspoloženje, iznad 5300K prikazuje hladno svjetlo koje pomaže ljudima da se koncentriraju. Ove različite temperature boje odgovaraju pravom svjetlu za pravilno podešavanje.

Otporan na prašinu i insekte

Galaxy zauzima višeslojni dizajn za poklopac svjetiljke. Ostaje sjajan i bistar te sprječava nakupljanje prašine i insekata na svjetlu.

Pogodna i brza montaža

Instalacija tradicionalne stropne svjetiljke može potrajati do 40 minuta i predstavlja tradicionalni problem instalacije ili rastavljanja. Međutim, Galaxy će vas od toga zaštititi. Inovativni dizajn baze uključuje kliznu bravu koja se škljocne na svoje mjesto. Jednostavna montaža, lako rastavljanje. Promjena ili čišćenje svjetla je povjetarac.

Pametno svjetlo

Svjetlo je kompatibilno s glasovnim upravljanjem Amazon Alexa i Google Assistantom, lako ga možete upravljati glasom ili pametnim telefonom. Jednim klikom ili naredbom možete promijeniti temperaturu boje, svjetlinu ili prilagoditi unaprijed postavljene postavke, čak i u udobnosti svog kreveta. Bluetooth bežična kontrola također sprječava blokiranje signala.

Parametri

Vrsta robe
Proizvod
Vrsta izvora svjetlosti
Broj komada u pakiranju
Kompatibilnost
Vrsta svjetiljke

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.