Yeelight LED pametna žarulja W4 Lite (zatamnjena)
4,93 €
3,94 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Yeelight LED pametna žarulja W4 Lite
EAN: 6924922222484
Ključna svojstva
- Mogućnost prigušivanja: Stvorite ugodnu atmosferu
- Toplo svjetlo: 2700K
- Grupna kontrola: Grupirajte više žarulja zajedno
- Mala težina: Učinkovito odvođenje topline
- Planiranje: Postavite mjerač vremena
- Glasovno upravljanje: kompatibilno s glavnim pametnim platformama
- Wifi veza: OTA podrška
Kontrolirati
Yeelight Smart LED žarulja W4 kompatibilna je s glavnim platformama pametnog doma. Kontrola je moguća pomoću Google Assistant, Apple Homekit, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Yandex Alice.
Grupna kontrola i prilagođene scene osvjetljenja
S nizom unaprijed postavljenih scena u aplikaciji Yeelight ili MiHome, možete kontrolirati više pametnih LED žarulja u grupi ili prilagoditi scene osvjetljenja prema vašim osobnim potrebama.
Planiranje
W4 pametna LED žarulja podržava programiranje tajmera i rutina u aplikaciji, omogućujući vam da automatizirate cjelokupno postavljanje rasvjete pametnog doma.
WIFI veza
Pametna LED žarulja podržava 2,4 GHz Wi-Fi, tako da nije potreban pristupnik ili čvorište.
Pametna LED žarulja
Zahvaljujući laganoj konstrukciji, težina žarulje značajno je smanjena, ali i dalje nudi dosljednu izvedbu i optimiziranu regulaciju topline.
OTA ažuriranje
Zahvaljujući OTA (over-the-air) ažuriranju, vaša pametna LED žarulja može sigurno biti ažurirana. Najnaprednije značajke i najnovije verzije uvijek su dostupne vašoj pametnoj žarulji u stvarnom vremenu.
Tehničke specifikacije
- Nazivna snaga: 9W
- Armatura svjetiljke: E27
- Svjetlosni tok: 806lm
- Temperatura boje: 2700-6500K
- Veza: BLE+ Wi-Fi
- Radna temperatura: -10 do -40 stupnjeva Celzija
- Dimenzije: 60 x 60 x 110 mm
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.