Yeastar 4G LTE modul, 1xGSM port za jednu SIM karticu

- 9%

ilustracija

Yeastar 4G LTE modul, 1xGSM port za jednu SIM karticu
Br. narudžbe
AH55459029
OEM
10000175
Proizvođač
YEASTAR
Bodovi vjernosti: 15
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

348,51 €

317,11 €

253,69 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 312,24 €
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

317,11 €

348,51 €

253,69 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Yeastar 4G LTE modul omogućuje povezivanje centrale pomoću brzih mobilnih podataka i na taj način korištenje podatkovne veze mobilnog operatera za SIP komunikaciju. Ova vrsta povezivanja idealna je za slučajeve kada fiksna veza nije dostupna ili je potrebna visoka dostupnost usluga i veza putem 4G LTE modula koji služi kao rezervna povezivost za telefonske usluge. 4G LTE modul također se može koristiti za normalne pozive (dolazne, odlazne) mobilnog operatera unutar standardnih GSM opsega. Dodavanjem ovog modula na upravljačku ploču serije Yeastar S dobivate: mogućnost povezivanja SIP komunikacije putem 4G LTE podatkovnu povezanost mobilnog operatera pričuvnu povezanost u slučaju kvara na fiksnoj mreži SIP komunikacijsku vezu za lokacije bez fiksne mreže mogućnost rutiranja odlazne pozive (sve ili samo neke) prema mrežama mobilnih operatera i tako učiniti pozive još jeftinijima ili čak besplatnima, mogućnost primanja poziva iz mreža mobilnih operatera na stolne telefone. Pozivatelj jednostavno nazove mobilni broj dodijeljen SIM kartici umetnutoj u modul. Centrala zatim prosljeđuje ovaj dolazni poziv u skladu s pravilima koje je postavio administrator centrale (npr. glasovnom izborniku - IVR, operateru, grupi koja zvoni, redovima poziva itd.) Primanje i slanje SMS-a pomoću SMS-a na e-poštu i e-pošte na SMS usluge (osiguravanje konverzije u e-poruku ili SMS format prema potrebi) 4G LTE modul radi u LTE FDD pojasevima: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Ovo modul se može koristiti u centralama Yeastar S serije (S20, S50, S100, S300) i ima jedan port (1 SIM kartica). Za Yeastar S100 i Yeastar S300 upravljačke ploče, Yeastar EX08 kartica za proširenje mora se koristiti za instaliranje modula za proširenje. GSM 1 Primi/Pošalji SMS Da/Da Glasovni poziv na 3G mreži Prijenos podataka 3G/4G Podaci (ne može se koristiti kao 4G usmjerivač) Brzina 4G LTE LTE-FDD: Maks. 150 Mbps (DL) / Maks. 50 Mbps (UL) ); LTE-TDD: Maks. 130 Mbps (DL) / Maks. 35 Mbps (UL) 3G brzina Maks. 384 Kbps (DL) / Maks. 384 Kbps (UL) Lokacija modula S20&S50: Utor za modul 1; S100&S300: Utor za modul 1, ploča za proširenje 1 Antena Može se koristiti s jednim RF kabelom i jednom antenom. (Mogu se instalirati 2 RF kabela za pojačavanje signala, ali s izuzetkom S20). Priručnici Češki skraćeni, engleski GSM pojasevi LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 VoLTE podrška Da

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.