Yealink SIP-T53 IP. Tel., PoE, 3,7 bara. LCD, 8 programa Debljina

ilustracija

Yealink SIP-T53 IP. Tel., PoE, 3,7 bara. LCD, 8 programa Debljina
Br. narudžbe
AH55450667
OEM
PV274498
Proizvođač
YEALINK
Bodovi vjernosti: 41
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Telefon namijenjen manje zahtjevnim menadžerima koji ipak traže kvalitetan, jednostavan i brz rad svog IP telefona. 7\" crno-bijeli zaslon s mogućnošću postavljanja Dvostruki gigabitni ethernet priključak HD Voice tehnologija s Yealink Acoustic Shield UBS priključkom za snimanje poziva Yealink T53 dizajniran je za sve korisnike koji svakodnevno trebaju komunicirati s timom, poslovnim partnerima ili kupcima. Telefon pruža napredne funkcije za pozive, prijenos HD zvuka i veliku fleksibilnost. Telefoni tvrtkama svih veličina daju visokokvalitetno, spremno za budućnost i jedinstveno rješenje koje povećava učinkovitost komunikacije i suradnje po vrlo pristupačnoj cijeni. Telefon ima elegantan dizajn , veliki zaslon visoke razlučivosti s pozadinskim osvjetljenjem. Potpuno podesivi zaslon tada zadovoljava potrebe gledanja zaslona pod različitim kutovima ili u različitim uvjetima osvjetljenja. Izvrsnu kvalitetu zvuka osigurava tehnologija Yealink Acoustic Shield, koja koristi više mikrofona za stvaranje virtualnog \ "štit" između zvučnika i vanjskog izvora zvuka. Kada je ova funkcija uključena, blokiranje ili utišavanje vanjskih zvukova kako biste se jasno i dobro čuli s druge strane. Stoga je idealan kandidat za užurbane i bučne radne prostore poput pozivnih centara i uredskih prostora. Zanimljiv bonus ovog telefona je mogućnost trenutnog dijeljenja sadržaja sa sugovornikom. Ova funkcionalnost omogućuje brzu raspravu i ubrzava donošenje odluka. Telefon podržava kompatibilnost DECT bežičnih telefona preko Yealink DD10K ključa. Tako možete neprimjetno prebacivati pozive između stolnog telefona i bežičnog telefona temeljenog na DECT-u. Također možete spojiti Yealink EXP50 modul proširenja na telefon. USB sučelje 2.0 Podatkovna sučelja Ethernet, WiFi, Bluetooth, USB Mrežne usluge Fiksni IP, DHCP, PPPoE NAT Da QoS 802.1p/q, DSCP Zaslon - vrsta Crno-bijeli Zaslon - veličina 3.7 VoIP standardi SIP Broj SIP računa 12 Handsfree pozivanje (Hands-Free) Da Postavka glasnoće zvona i poziva Da Prikaz datuma i vremena Da Funkcija poziva Prosljeđivanje, čekanje, prijenos Poziv na čekanju (CW) Da Upravljanje webom, telefonom Dijagnostičko praćenje, syslog

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.