Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)

- 13%

ilustracija

Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Xiaomi Watch S1 Active GL (Space Black)
Br. narudžbe
31239663
OEM
35784
Proizvođač
Xiaomi
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

1,43'' AMOLED HD ekran

Visoka razlučivost i šareni prikaz više detalja s visokokvalitetnim dinamičkim brojčanikom

117 načina fitnessa

19 profesionalnih načina rada, uključujući HIIT i eliptični, koji će vam pomoći da ostanete u formi. Gotovo 100 naprednih načina vježbanja daje vam više mogućnosti

Dvopojasni GPS

Dvopojasna GPS tehnologija za brže pozicioniranje i točnije rutiranje

Cjelodnevno praćenje zdravlja

Podržava cjelodnevni rad srca, praćenje SpO2 i praćenje spavanja, brinući se o vama u svakom trenutku

Trajanje baterije 12 dana

U uobičajenom načinu korištenja traje do 12 dana

200+ brojčanika sata (TBD)

Više od 200 brojčanika različitih stilova. MIUI super pozadina

Bluetooth telefonski poziv

Odgovarajte na telefonske pozive jednim dodirom na satu, praktičnije nego ikad

NFC i ugrađena Alexa

Podržava MasterCard beskontaktno plaćanje. Raspitajte se o vremenu, postavite alarm, kontrolirajte svoje IoT uređaje i više.

Tehničke specifikacije

  • Težina: 36,3 g (ne uključuje remen)
  • Vodootpornost: 5ATM
  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Veličina zaslona: 1,43"
  • Rezolucija: 466 x 466 piksela
  • Dimenzije: 46,5 x 47,3 x 11 mm
  • Duljina trake: 160 - 220 mm
  • Materijal remena: TPU/Silikon
  • Povezivost: Bluetooth 5.2, Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
  • Senzori: optički senzor otkucaja srca, akcelerometar, žiroskop, elektronički kompas, senzor barometra, senzor ambijentalnog svjetla, senzor kape
  • Kapacitet baterije: 470mAh
  • Trajanje baterije: 12 dana za tipičnu upotrebu
  • Sistemski zahtjevi: Android 6.0 ili noviji, iOS 10.0 ili noviji
  • Sadržaj pakiranja: sat x 1, remen x 1, kabel za punjenje x 1, korisnički priručnik x 1

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Uređaj
Prikaz vremena
Kompatibilan OS
Obavijesti i izvješća
Praćenje lokacije i rute
Namjena
Vrsta zaslona
Dodaci za nosivu tehnologiju
Senzori i Hardware
Dio pakiranja
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.