Xbox One/Xbox Series X igra Diablo IV
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Diablo IV - Cross-Gen Bundle za Xbox One i Xbox Series X
EAN proizvoda: 5030917298356
U prodaji od: 6.6.2023
Predbilježba s bonusom
Prednaručite igru i dobijte rani pristup otvorenoj beta verziji i nosaču Light Bearer za Diablo IV.
Diablo IV - nova generacija RPG-ova
Diablo IV nudi akcijsko RPG iskustvo nove generacije. Beskrajne horde zla, bezbrojne sposobnosti za svladavanje, zastrašujuće tamnice i legendarni plijen čekaju.
Igrajte solo ili s prijateljima
Ići ćete u kampanju solo ili s prijateljima, susresti ćete zanimljive likove u prekrasno mračnom okruženju i sa zadivljujućom pričom.
Istražite opsežan sadržaj nakon igre
Istražite opsežan sadržaj nakon igre i zajednički svijet u kojem se igrači mogu sastajati u gradovima radi trgovanja, udružiti se protiv šefova ili sići u PvP zone.
Novi događaji, priče, sezone i nagrade
Diablo IV je samo početak. Novi događaji, priče, sezone, nagrade i još mnogo toga su na pomolu.
Lilit, kći mržnje, vraća se
Desetljeća su prošla od događaja u Diablo III: Reaper of Souls, a Lilith, kći mržnje, odlučna je vratiti Utočište.
Istražite preko 140+ tamnica
Istražite više od 140 tamnica i sporednih misija tijekom i nakon kampanje kako biste zaradili nagrade i produbili svoje iskustvo priče.
Porazite šefove i pronađite dodatna blaga
Porazite šefove udružujući se s drugim igračima kako biste pronašli dodatno blago.
Lokalni događaji s brzim nagradama
Lokalni događaji koji se pojavljuju na teritorijima Utočišta i nude brze nagrade.
Oslobodite prijateljske bazne tvrđave
Oslobodite utvrde koje, nakon što ih se oslobode pokvarenih demona i neprijateljskih zvijeri, postanu prijateljske ispostave koje će zauvijek promijeniti izgled svijeta.
Razvoj karaktera i širok izbor kozmetičkih artikala
Razvoj likova uključujući odabir klase, niz sposobnosti koje vam omogućuju da vladate velikom moći i širok izbor kozmetičkih predmeta.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.