Xblitz UNI Pro3 slušalice

- 3%

ilustracija

Xblitz UNI Pro3 slušalice
Xblitz UNI Pro3 slušalice
Xblitz UNI Pro3 slušalice
Xblitz UNI Pro3 slušalice
Xblitz UNI Pro3 slušalice
Xblitz UNI Pro3 slušalice
Xblitz UNI Pro3 slušalice
Br. narudžbe
32102926
OEM
5902479671680
Proizvođač
XBLITZ
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

BT Xblitz Uni Pro 3 bežične slušalice daju vam izvrsnu kvalitetu zvuka, dubok bas i bežičnu udobnost! Slobodno slušajte svoju omiljenu glazbu. BT Xblitz Uni Pro 3 bežične slušalice ne samo da zvuče sjajno, već i izgledaju sjajno. Zahvaljujući korištenju najkvalitetnijih materijala, uređaj je idealan izbor za svakog ljubitelja jake bas linije!

Xblitz Uni Pro 3 je set bežičnih slušalica koje se povezuju s vašim telefonom ili drugim mobilnim uređajem putem Bluetootha.

Doživite slobodu uz uistinu bežične Xblitz Uni Pro 3 slušalice. Nema kabela, nema nepotrebnih utikača, nula problema pri slušanju glazbe. Komplet se može povezati s vašim telefonom na udaljenosti do 10 metara, dajući vam potpunu slobodu kretanja.

Uživajte u svojim omiljenim pjesmama gdje god se nalazili. Xblitz Uni Pro 3 je set bežičnih slušalica koje će vam pružiti ne samo izvrsnu kvalitetu zvuka, već i neviđenu udobnost korištenja.

Xblitz Uni Pro 3 bežične slušalice stvarno su male i suptilne. Lako ih možete ponijeti sa sobom na putovanje, vježbanje ili posao.

Zahvaljujući diskretnom dizajnu i malim dimenzijama, bežične slušalice Xblitz Uni Pro 3 mogu se koristiti bilo gdje. Čekate li važan poziv tijekom vožnje? Trebate li glazbu da biste se usredotočili na svoj posao? Ili želite slušati svoj omiljeni podcast kod kuće? Sve ovo i još mnogo više možete učiniti sa Xblitz Pro Uni 3 slušalicama.

Pobrinuli smo se da možete uživati u najboljoj glazbi. Zato glazba koja se pušta na Xblitz Uni Pro 3 slušalicama ima dubok i jasan bas.

Zahvaljujući mikrofonima ugrađenim u slušalice, možete primati telefonske pozive bez potrebe da tražite svoj pametni telefon. Jednostavno pritisnite višenamjensku tipku na jednoj od Xblitz Uni Pro 3 bežičnih slušalica i uživajte u razgovoru.

Kućište uređaja ima ugrađenu bateriju koja puni slušalice koje se nalaze u njemu.

BT bežične slušalice Xblitz Uni Pro 3
Mikrofon: DA
Impedancija drajvera za slušalice: 16 ohma
Frekvencija: 20Hz -20KHz
BT verzija: 5.0
Vrijeme razgovora/slušanja glazbe: 3-4h
Vrijeme pripravnosti: 96h
Domet priključka: 10m
Osjetljivost slušalica: 88dB
Snaga slušalica: 3mW
Vrijeme punjenja slušalica i futrole: 1-2h
Kapacitet baterije za slušalice: 40mAh
Kapacitet baterije kućišta: 400mAh
Napon baterije: 3.7V
DC ulaz: 5V
Dimenzije (futrola): 67x40x29mm
Težina (s futrolom): 39g
Sadržaj paketa: BT slušalice, torbica za punjenje, USB kabel (za punjenje), 2 rezervna seta gumenih vrhova, korisnički priručnik
Šifra proizvoda: PN: XBL-AUD-SL008

Parametri

Vrsta robe
Vrsta slušalica
Povezivost
Platforma
Bluetooth verzija
Korištenje

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.