2-POWER baterija 11.4V 3600mAh za Acer Aspire A111-31, ES1-111, ES1-532G, Extensa 2508

ilustracija

2-POWER baterija 11.4V 3600mAh za Acer Aspire A111-31, ES1-111, ES1-532G, Extensa 2508
Br. narudžbe
AH2191062308
OEM
77050279
Proizvođač
2-POWER
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

57,98 €

46,38 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 53,74 €
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

57,98 €

46,38 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Zamjenska baterija 2-Power može se koristiti za modele prijenosnih računala: Acer Aspire Ax serije Aspire A111-31, Aspire A114-31, Aspire A114-32, Aspire A114-61L, Aspire A314-23P, Aspire A314-31, Aspire A314- 36P , Aspire A315-21, Aspire A315-21G, Aspire A315-24P, Aspire A315-31, Aspire A315-42, Aspire A315-51, Aspire A315-510P, Aspire A315-53G, Aspire A315-54, Aspire A317- 55P , Aspire A514-33, Aspire A514-52, Aspire A514-52G, Aspire A514-52K, Aspire A514-52KG, Aspire A514-56GM, Aspire A514-56M, Aspire A514-56P, Aspire A515-33, Aspire A515- 43 , Aspire A515-43G, Aspire A515-45, Aspire A515-45G, Aspire A515-46, Aspire A515-48M, Aspire A515-52K, Aspire A515-52KG, Aspire A515-54, Aspire A515-54G, Aspire A515- 57 , Aspire A515-58GM, Aspire A515-58M, Aspire A515-58MT, Aspire A515-58P, Aspire A517-58GM, Aspire A517-58M, Aspire A715-42G Aspire Ex serija Aspire ES1-111, Aspire ES1-111M, Aspire ES1 -131, Aspire ES1-132, Aspire ES1-311, Aspire ES1-331, Aspire ES1-332, Aspire ES1-511, Aspire ES1-520, Aspire ES1-521, Aspire ES1-522, Aspire ES1-523, Aspire ES1 -524, Aspire ES1-531, Aspire ES1-532G, Aspire ES1-533, Aspire ES1-571, Aspire ES1-731, Aspire ES1-731G, Aspire ES1-732, Aspire E3-112 Aspire Mx serija Aspire MM1-571 Chromebook CBV514-1H, CBV514-1HT, CBV514-54, CB3-111, CB5-311, C730, C736, C736L, C736LT, C736T, R756LT, R756LTN, R756T, R756TN, R856LT, R856LTN, R856T, R85 6TN Enduro Enduro EUN31 4A -51W Extensa 2xx serija Extensa 215-33 Extensa 2xxx serija Extensa 2508, Extensa 2519, Extensa 2530 Spin A3SP14-31PT, A5SP14-51MTN, SP314-33, SP314-54 Swift SF314-41, SF314-41G, SF314-57, SF314 -57G , S40-51, S50-53 TravelMate Bxxx serija Travelmate B311RA-32, Travelmate B311RNA-32, Travelmate B311RN-32, Travelmate B311R-32, Travelmate B311-32, TravelMate B115-M, TravelMate B116-M, TravelMate B116 -MP TravelMate Pxxx serija Travelmate P214-41, Travelmate P214-41-G2, Travelmate P214-41-G3, Travelmate P215-41, Travelmate P215-41-G2, Travelmate P215-41-G3, Travelmate P40-41, Travelmate P40 -41 -G2, Travelmate P50-41-G2 TravelMate Vero serija Vero TMV15-51 Vero serija Vero AV15-51 Packard Bell EasyNote L serija LG81AP, LG81BA EasyNote T serija TE69AP, TE70BH, TF71BM, TG71BM, TG81BA, TG83BA

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.