Viking solarni vanjski power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje

MARATON
- 3%
POPUSTA

ilustracija

Viking solarni vanjski power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni vanjski power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni vanjski power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni vanjski power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni vanjski power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje
Br. narudžbe
3614024
OEM
VSPW24W
Proizvođač
Viking
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Viking solarni outdoor power bank W24W 24000 mAh, bežično punjenje

Neograničen izvor energije za vaše aktivnosti na otvorenom

Nova solarna baterija Viking W24W donosi povećanu IP67 otpornost. Idealan za sve vaše aktivnosti na otvorenom gdje vam je potreban neograničen i izdržljiv izvor energije.

3 izlazna priključka za brzo punjenje

Powerbank je opremljen s 3 izlazna priključka (2x USB-A, 1x USB-C) s podrškom za Qualcomm QC 3.0 brzo punjenje i Power Delivery.

Bežično punjenje do 10W

Novo, W24W power bank opremljen je i funkcijom bežičnog punjenja snage do 10W!

IP67 otpornost

Potpuno vodootporno i izdržljivo tijelo power bank-a protiv prašine i druge prljavštine.

Snažni solarni panel od 300 mA

Powerbank je opremljen snažnom solarnom pločom od 300 mA (vršna snaga do 400 mA).

Tehničke specifikacije

  • Marka: Viking
  • Model: Solarna baterija VIKING W24W 24000mAh
  • Kapacitet: 24000mAh/89Wh
  • Baterija: Li-Poly
  • Veličina: 180*89*30mm
  • Težina: 553g
  • Bežično bežično punjenje: 10 W maks
  • USB QC3.0 izlazni napon/struja: 2x 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A
  • USB-C izlazni napon/struja: 5V/2,4A, 9V/2A, 12V/1,5A
  • USB-C ulazni napon/struja: 5V/2A, 9V/2A, 12V/1,5A
  • Micro USB ulaz: 5V/2A, 9V/2A, 12V/1.5A
  • Min. broj punjenja: 700x
  • Vrijeme punjenja: približno 5 sati pri korištenju snage punjenja od 18 W, približno 9 sati pri korištenju min. snaga punjenja 10W
  • Pribor: mikro USB kabel za punjenje, USB-C, upute u ČJ, karabiner
  • LED indikator: prikaz statusa PB kapaciteta.
  • LED svjetlo: 120 LM, 4 načina rada, naknadni sjaj više od 30 m
  • Snaga solarnog panela: 5V 300mA (vršna snaga do 400mA) 2Wmax
  • Materijal: ABS + PC
  • Otpornost: IP67, potpuno vodootporan, otporan na prašinu
  • Vrste zaštite: Zaštita od prekomjernog punjenja, Zaštita od prekomjerne struje, Zaštita od prenapona, Zaštita od kratkog spoja, Toplinska zaštita, Zaštita od samopražnjenja, Zaštita od opasnog pražnjenja, Automatska kontrola struje i napona punjenja

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.