Viking solarni outdoor power bank E24W 24000 mAh, bežično punjenje

- 6%

ilustracija

Viking solarni outdoor power bank E24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni outdoor power bank E24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni outdoor power bank E24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni outdoor power bank E24W 24000 mAh, bežično punjenje
Viking solarni outdoor power bank E24W 24000 mAh, bežično punjenje
Br. narudžbe
31602024
OEM
E24W
Proizvođač
Viking
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Solarnimoćna bankaVIKING E24W 24000 mAh

Jedan od naših vrućih novih proizvoda među vanjskim solarnim baterijama.

S kapacitetom od 24000 mAh, bit će vaš pouzdan partner u pokretu i opskrbljivat će vas energijom gdje god nema mogućnosti mrežnog punjenja.
Zahvaljujući solarnoj ploči snage 1,3W svoj telefon možete puniti izravno od sunca i time produžiti trajanje korištenja powerbanka.
Solarni panel se uglavnom koristi za kontinuirano punjenje, gdje se prilikom punjenja vašeg telefona dio energije dobiva direktno iz solarnog panela, a ostatak energije se naknadno troši iz powerbank baterije.

Koristeći 3 izlaza s QC/PD/PPS podrškom za brzo punjenje (2x USB-A i USB-C), možete puniti bilo koju malu elektroniku do maksimalne snage od 18 W.

Zahvaljujući optimalnom kapacitetu power bank-a od 24000mAh, svoj telefon možete puniti nekoliko puta zaredom. 3 ulaza (USB-C, Micro USB i Lightning) namijenjena su brzom punjenju samog powerbanka.

VIKING E24W 24000mAh podržava bežično punjenje na stražnjoj strani power bank-a snage 15W!

Tehničke specifikacije
Model VIKING E24W
Baterija
Kapacitet 24000mAh/89Wh
Napon baterije 3,7 V
Tip Li-polimer stupnja A
Unosi
USB-C PD/PPS 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A
Micro USB QC3.0 5V/2A, 9V/2A, 12V/1,5A
Munja 5V/2A
Izlazi
USB-A QC3.0 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A
USB-C PD/PPS 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A
Bežično (bežično punjenje) 5W, 7,5W, 10W, 15W maks
Ostale specifikacije
Dimenzije proizvoda 172 x 90 x 30 mm
Dimenzije paketa 205 x 122 x 38 mm
Masa 543g
Solarni panel 1,3 W
Materijal Stvrdnuta plastika
Pribor mikro USB kabel, upute
Stupanj IP zaštite IP65 (otporan na prskanje vode)
Dodatne informacije
LED svjetlo
Pass-Throwt (funkcija istodobnog pražnjenja i punjenja)

Vrste zaštite
Zaštita od preopterećenja
Prekostrujna zaštita
Zaštita od prenapona
Zaštita od kratkog spoja
Toplinska zaštita
Zaštita od spontanog pražnjenja
Zaštita od opasnog pražnjenja
Automatska kontrola struje i napona punjenja

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.