Viking solarni outdoor power bank E16W 16000 mAh, bežično punjenje
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Solarni, vanjskimoćna bankaVIKING E16W 16000mAh
Još jedan novitet među našim solarnim, outdoor power bankovima, VIKING E16W.
S kapacitetom od 16000mAh, bit će vaš pouzdan partner u pokretu i opskrbljivat će vas energijom gdje god nema mogućnosti mrežnog punjenja.
Pomoću 3 izlaza (USB-A 2x, USB-C) možete puniti bilo koju malu elektroniku do maksimalne snage od 15 W. Zahvaljujući kapacitetu power bank-a od 16000 mAh, svoj telefon možete puniti nekoliko puta zaredom. Postoje 3 ulaza za punjenje samog power bank-a (USB-C, Micro USB, Lightning).
Zahvaljujući solarnoj ploči snage 1,2W svoj telefon možete puniti izravno iz sunčeve energije i tako produžiti trajanje korištenja power bank-a.
Solarni panel se uglavnom koristi za kontinuirano punjenje, gdje se prilikom punjenja vašeg telefona dio energije dobiva izravno iz solarnog panela, a ostatak energije se naknadno troši iz baterije power bank-a.
Jednostavno pričvrstite power bank na svoj ruksak pomoću karabinera i pustite ga da se puni.
Još jedan koristan element za praktičan način punjenja vaše elektronike je podrška za bežično punjenje snage do 5W.
Tehničke specifikacije | |
Model | VIKING E16W |
Baterija | |
Kapacitet | 16000mAh/59Wh |
Napon baterije | 3,7 V |
Tip | Li-pol |
Unosi | |
USB-C | 5V/3A |
mikro USB | 5V/2A |
Munja | 5V/2A |
Izlazi | |
USB-A 2x | 5V/3,6A maks. |
USB-C | 5V/3,6A maks. |
Bežično (bežično punjenje) | 5W |
Ostale specifikacije | |
Dimenzije proizvoda | 167 x 84 x 34 mm |
Dimenzije paketa | 206 x 121 x 4 mm |
Masa | 505 g |
Solarni panel | 1,2 W |
Materijal | Stvrdnuta plastika |
Pribor | mikro USB kabel, upute |
Stupanj IP zaštite | IP65 (otporan na prskanje vode) |
Dodatne informacije | |
LED svjetlo | |
Pass-Throwt (funkcija istodobnog pražnjenja i punjenja) |
Vrste zaštite |
Zaštita od preopterećenja |
Prekostrujna zaštita |
Zaštita od prenapona |
Zaštita od kratkog spoja |
Toplinska zaštita |
Zaštita od spontanog pražnjenja |
Zaštita od opasnog pražnjenja |
Automatska kontrola struje i napona punjenja |
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.