Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna

- 10%

ilustracija

Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna
Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna
Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna
Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna
Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna
Br. narudžbe
31602054
OEM
PN963B
Proizvođač
Viking
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Viking power bank PN-963PD, 20000 mAh, crna

EAN proizvoda: 8595656500056

Ključna svojstva

  • Kapacitet: 20000mAh
  • Broj izlaza: 3
  • Broj ulaza: 3
  • Težina: 406g
  • Kompatibilnost: 99,9% male elektronike

opis proizvoda

Viking PN-963PD power bank je svjetski lider među backup izvorima. S kapacitetom od 20000mAh više ne morate brinuti gdje ćete potražiti utičnicu. Bit će to dovoljno za punjenje svih vaših uređaja, poput mobitela, tableta, čitača knjiga, GPS-a, svjetiljki, fotoaparata, fotoaparata i mnogih drugih!

Izlazni priključci

3x izlazna USB porta osigurat će vam punjenje do 3 različita uređaja u isto vrijeme! Svi USB-A priključci podržavaju QUALCOM QC3.0 maksimalno 20W brzo punjenje. USB-C podržava PD 3.0 format max 18W!

Ulazni priključci

3x ulazna porta osiguravaju da možete puniti powerbank bilo kojim kabelom. Power bank podržava vlastito brzo punjenje putem USB-C i micro USB-a, do 12V!. Za punjenje se koristi i Apple Lightning konektor

Tehnologija brzog punjenja

Power bank podržava dva moderna protokola za brzo punjenje vaših uređaja: PD 3.0 (Power Delivery) i Qualcomm QC3.0 (Quick Charge).

Brzo punjenje PD 3.0 i QC 3.0

Protokoli PD (Power Delivery) / Qualcomm QC (Quick Charge) omogućuju punjenje kompatibilnih uređaja povećanom brzinom i korištenjem veće snage (vati). Viking PN-963PD power bank podržava obje vrste brzog punjenja, tako da nije bitno imate li Apple ili Android, ako vaš telefon ili tablet podržava ovu funkciju, možete koristiti brzo punjenje i puniti svoj uređaj do 50% brže .

Inteligentni elektronički čip (MCU)

Ugrađeni inteligentni elektronički čip (MCU) automatski detektira potreban napon i struju iz digitalnih proizvoda koji se pune i optimizira svoj izlazni napon i struju u stvarnom vremenu kako bi se postiglo najučinkovitije punjenje bez ekstremnog opterećivanja baterije uređaja. naplaćuje se.

Prednosti Viking PN-963PD power bank-a

  • Izlazna maksimalna 20W
  • QUALCOM QC 3.0 i PD 3.0 podrška za brzo punjenje
  • Stvarni kapacitet 20000mAh / 3.7V / 74Wh
  • Visoko učinkovita IC tehnologija za povećanje izdržljivosti i zaštitu baterije
  • LCD zaslon pokazuje status punjenja/pražnjenja i preostali kapacitet, uključujući QC/PD identifikaciju punjenja.
  • Kontrolni MCU čip
  • Sadrži zaštitne elektroničke elemente za sprječavanje prekomjernog punjenja, pražnjenja, kratkog spoja itd.

Osnovne specifikacije

  • Marka: Viking
  • Model: PN-963PD 20000mAh
  • Kapacitet baterije: 3.7 / 20000mAh / 74Wh
  • Nominalni kapacitet: 12,580mAh (5V) / 62,9Wh
  • Baterija: Li-ion polimer
  • Veličina: 149*74*28 mm
  • Težina: 406g
  • USB 1 izlazna struja: 5V 3A / 9V 2,22A / 12V 1,67A (20W)
  • USB 2 izlazna struja: 5V 3A / 9V 2,22A / 12V 1,67A (20W)
  • Mikro USB ulaz: 5V 2A / 9V 2A / 12V 1.5A
  • Ulaz/izlaz USB-C (PD3.0): 5V 3A / 9V 2,22A / 12V 1,67A (maks. 20W)
  • Apple Lightning ulaz: 5V 2A
  • Min. broj punjenja: 500
  • Vrijeme punjenja: uz QC/PD podršku približno 3 sata
  • Pribor: upute u ČJ
  • Certifikacija: CE, FC, Rohs

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.