Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, crna

MARATON
- 9%
POPUSTA

ilustracija

Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, crna
Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, crna
Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, crna
Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, crna
Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, crna
Br. narudžbe
3665228
OEM
PN961B
Proizvođač
Viking
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Viking Power Bank PN-961

Kapacitet: 10000mAh

Crna boja

opis proizvoda

Pouzdana i varijabilna banka napajanja Viking PN-961 svjetski je lider među izvorima rezervnih kopija.

Njegov stvarni kapacitet od 10000mAh idealan je kompromis između broja punjenja, težine i svakodnevnog nošenja.

Dovoljno za standby punjenje svih vaših uređaja kao što su mobiteli, tableti, e-čitači, GPS, svjetiljke, fotoaparati, fotoaparati i mnogi drugi uređaji.

USB izlazni priključci

2 izlazna USB priključka osiguravaju spajanje do 2 različita uređaja u isto vrijeme!

Jedan od USB izlaza također podržava QUALCOM QC3.0 max 12V (18W) brzo punjenje!

Ulazni priključci

3 ulazna konektora osiguravaju punjenje power bank-a bilo kojim kabelom koji imate sa sobom.

Power bank podržava vlastito punjenje putem USB-C, Apple Lightning i micro USB-a. Micro USB konektor podržava brzo punjenje power bank-a do maksimalno 12V.

Savršena zaštita

Vrhunska elektronika koju isporučuje japanska tvrtka pružit će vam svu zaštitu kako vaše elektronike tako i samog power bank-a.

Sve što trebaš

Moderna, Li-polymer baterija jamči punjenje i pražnjenje powerbanka bez ikakvog memorijskog efekta i ukupne težine od samo 220g za kapacitet od 10000mAh!

VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh power bank kompatibilan je za punjenje s 99% male elektronike na našem tržištu, uključujući one s USB-C i Apple Lightning terminalom za punjenje.

Prednosti VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh power bank baterije

  • Ulaz i izlaz do max 12V (18W)
  • QUALCOM QC3.0 podrška za brzo punjenje
  • Stvarni kapacitet 10000mAh / 3.7V / 37Wh
  • Japanska visokoučinkovita IC tehnologija za povećanje izdržljivosti i zaštitu baterije
  • LCD zaslon pokazuje status punjenja/pražnjenja i preostali kapacitet, uključujući QC identifikaciju punjenja.
  • Ugrađeni inteligentni elektronički čip (MCU) automatski detektira potreban napon i struju digitalnih proizvoda koji se pune i optimizira svoj izlazni napon i struju u stvarnom vremenu kako bi se postiglo najučinkovitije moguće punjenje bez ekstremnog opterećenja baterije uređaj koji se puni.
  • Sadrži zaštitne elektroničke elemente koji sprječavaju prekomjerno punjenje, pražnjenje, kratki spoj, uređaj koji se puni i sam power bank.

Osnovne specifikacije:

  • Marka: VIKING
  • Model: PN-961 QC3.0 10000mAh
  • Kapacitet: 3.7 / 10000mAh / 37Wh
  • Baterija: Li-pol
  • Veličina: 145,5*72,8*14,3 mm
  • Težina: 220g
  • Izlaz USB 1 QC3.0: 4,6 V-12 V 3A-1,5 A (automatsko otkrivanje) 18 W
  • Izlaz USB 2: 5V 2.4A
  • Ulaz mikro USB: 5V 2.4A / 9V 2.4A / 12V 1.5A
  • Ulaz USB-C: 5V 3A
  • Apple Lightning ulaz: 5V 3A
  • Min. broj punjenja: 500
  • Vrijeme punjenja: uz QC3.0 podršku približno 2 sata
  • Pribor: upute u ČJ, power bank
  • Certifikacija: CE, FC, Rohs

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.