Viking outdoor power bank SKADI II, 20000 mAh, bežično punjenje

- 10%

ilustracija

Viking outdoor power bank SKADI II, 20000 mAh, bežično punjenje
Viking outdoor power bank SKADI II, 20000 mAh, bežično punjenje
Viking outdoor power bank SKADI II, 20000 mAh, bežično punjenje
Viking outdoor power bank SKADI II, 20000 mAh, bežično punjenje
Br. narudžbe
31602090
OEM
SKADI2
Proizvođač
Viking
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 17.5.2024 kod vas

53,29 €

47,76 €

38,21 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 46,68 €
Na zalihi: 3 kom, 17.5.2024 kod vas

47,76 €

53,29 €

38,21 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Viking SKADI II - Outdoor power bank za avanturiste

Viking SKADI II outdoor power bank dizajniran je za ekstremne uvjete. S kapacitetom od 20000 mAh/74Wh, pruža snagu kada vam je najpotrebnija.

Izdržljiv i snažan SKADI II

Izrađen od izdržljivog materijala (ABS+PC), power bank je vodootporan (IP66) i otporan na udarce (SHOCKPROOF). Idealno za planinarenje, kampiranje, penjanje i druge aktivnosti na otvorenom.

Energija uvijek i svugdje!

SKADI II je pouzdan izvor energije za vaš GPS, svjetiljke ili pametni telefon. Uvijek možete biti spremni na sve izazove koje priroda može staviti pred vas.

Brzo punjenje - ne gubite vrijeme ni energiju!

SKADI II podržava PD30W brzo punjenje, tako da ne morate nepotrebno dugo čekati na potpuno punjenje. Dodatno, nudi 15W bežično punjenje ako se nađete u situaciji bez kabela.

Ključna svojstva:

  • Kapacitet baterije 20,000mAh/3,7V (74Wh)
  • Podržava brzo punjenje do PD30W
  • Otporna obrada na udarce i udarce
  • Visoka otpornost na prašinu i vodu IP66
  • Integrirana LED svjetiljka sa SOS modom
  • Bežično bežično punjenje 15W

Sadržaj paketa:

  • Power bank Viking SKADI II
  • Spajanje USB-C - USB-C kabela
  • Protuklizna ploča
  • Petlja za vješanje

Tehničke specifikacije:

  • Model: Viking SKADI II
  • Kapacitet: 20000mAh/74Wh
  • Napon baterije: 3,7V
  • Vrsta: Li-polimerska baterija
  • Ulazi: USB-C 5V/3A, 9V/3A, 12V/2.5A, 15V/2A, 20V/1.5A (PD30W maks.)
  • Izlazi: USB-A1 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A (18W max), USB-A2 5V/3A,9V/2A,12V/1.5A (18W max), USB-C 5V/3A,9V /3A,12V/2,5A,15V/2A,20V/1,5A (PD30W maks.), bežično (Qi) 15W (maks.)
  • Dimenzije proizvoda: 175 x 93 x 35 mm
  • Dimenzije pakiranja: 210 x 138 x 45 mm
  • Težina: 605g
  • Materijal: ABS + PC
  • Zaštita: IP66 + OTPORAN NA UDARCE
  • Pribor: USB-C - USB-C kabel, petlja za vješanje, protuklizni
  • Certifikacija: CE, RoHs, FCC, MSDS, UN38.3
  • Radna temperatura: 0-50°C
  • Temperatura skladištenja: -20~60°C
  • LED svjetlo: puno svjetlo, treptanje, SOS

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.