VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN

ilustracija

VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
VENU SQ 2, krem zlatna/bijela GARMIN
Br. narudžbe
730021956
Proizvođač
GARMIN
Bodovi vjernosti: 13
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Pametni sat Garmin Venu Sq 2 Cream Gold / White

Operativni sustav: Custom, kompatibilan s iOS i Android

Materijal: polimer ojačan vlaknima (kućište) / anodizirani aluminij (okvir) / silikon (remen)

Remen: Quick Release 20 mm

Otpornost na vodu: do 5 ATM

Memorija/povijest: 200 sati podataka o aktivnostima

Prikaz

Dijagonala: 1,41" / 35,9 mm

Rezolucija: 320 x 360 AMOLED

Tip: Zaslon u boji osjetljiv na dodir

Opcije: Opcijska opcija uvijek uključenog zaslona

Pokrovno staklo: Corning Gorilla Glass 3

Povezivost

Beskontaktno plaćanje: Garmin Pay

Tehnologija: Bluetooth, ATN+

Satelitski sustavi: GPS, GLONASS i GALILEO

Senzori

  • Garmin Elevate mjerač otkucaja srca na zapešću
  • Kompas
  • Brzinomjer
  • Termometar (potreban senzor temperature)
  • Senzor ambijentalnog svjetla
  • Pulsni oksimetar (senzor zasićenosti kisikom u krvi)

Funkcionalnost

Pametne značajke: Pametne obavijesti, odgovaranje na tekstualnu poruku / odbijanje poziva tekstualnom porukom (samo Android), kalendar, vremenska prognoza, štednja baterije, kontrola glazbe na pametnom telefonu, funkcija pronađi moj telefon, pronađi moj sat, kompatibilno s mobilnom aplikacijom Garmin Connect, Garmin Pay

Sportske značajke: Kardio, dostupni profili za aktivnosti u teretani, trening snage, HIIT, joga, pilates; automatsko brojanje ponavljanja

Svestrane sportske funkcije: trčanje, biciklizam, plivanje, golf, rekreacija na otvorenom, praćenje aktivnosti djece

Cjelodnevno praćenje: koraci, potrošene kalorije, prijeđena udaljenost, snažna aktivnost, TrueUP, Move IQ, broj otkucaja srca s alarmom za abnormalni broj otkucaja srca, brzina disanja, dob prema kondiciji, energija tjelesne baterije, praćenje stresa, odmor, napredno spavanje, hidratacija, Snimak stanja zdravlja

Mjerenja: VO2 max (trčanje), stope oksigenacije krvi i zdravlje žena

Mogućnost promjene izgleda sata i preuzimanja aplikacija i dodataka putem Connect IQ-a

Život baterije

Način rada pametnog sata: do 11 dana

Način rada pametnog sata sa štednjom baterije: do 12 dana

GNSS način rada samo s GPS-om: do 26 sati

GNSS način rada sa svim sustavima i reprodukcijom glazbe: do 7 sati

GNSS način rada sa svim sustavima: do 20 sati

Dimenzije i težina

Opseg zapešća: 125-190 mm

Dimenzije kućišta (bez remena): (Š×V×D) 40,6 × 37,0 × 11,1 mm

Težina kućišta: 38 g

Boja: krem zlatna / bijela

Parametri

Vrsta robe
Boja
Komunikacija
Pedometar
Mogućnost telefoniranja
Obavijest
GPS
Monitor otkucaja srca
Marka
Izdržljivost baterije (broj dana)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.