UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB

ilustracija

UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
UMAX PC U-Box A9 - S905X3 četverojezgreni ARM Cortex A55, 4GB RAM, 32GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
Br. narudžbe
3669381
OEM
UMM210A9
Proizvođač
UMAX
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

UMAX U-Box A9

Procesor: S905X3 64-bitni četverojezgreni ARM Cortex™ A55
Grafika: ARM G31-MP2
RAM: 4GB
Pohrana: 32 GB
WiFi: Dual 802.11b / g / n / ac
Bluetooth: verzija 4.2
OS: Android 9.0

Podržano video dekodiranje:
HW UHD 4K H.265 60 fps 10-bit
1080p H.265 / H.264 60 fps / VP9
Profil-2 max 4Kx2K @ 60fps
H.265 HEVC MP-10@L5.1 max 4Kx2K pri 60fps
AVS2-P2 Profil max 4Kx2K @ 60fps
H.264 AVC HP@L5.1 max 4Kx2K pri 30fps
H.264 MVC max 1080P pri 60 fps
MPEG-4 ASP @ L5 max 1080P @ 60fp (ISO-14496)
WMV / VC-1 SP / MP / AP max 1080P pri 60 fps
AVS-P16 (AVS +) / AVS-P2 JiZhun profil max 1080P @ 60fps
MPEG-2 MP / HL max 1080P pri 60 fps (ISO-13818)
MPEG-1 MP / HL max 1080P pri 60 fps (ISO-11172)
RealVideo 8/9/10 max 1080P @ 60fps
Podržani video formati:
* .mkv, *. wmv, *. mpg, * .mpeg, * .dat, * .avi, * .mov, * .iso, * .mp4, * .rm i * .jpg
Glazbeni formati: MP3 / WMA / AAC / WAV / OGG / DDP / HD / FLAC / APE
Fotografije: HD JPEG / BMP / GIF / PNG / TIFF
HDR: HDR10 i HLG
DRM podrška: Widevine, Playready
Podrška za rotaciju slike: Da
HDD sustav: FAT16 / FAT32 / NTFS
Titlovi: SRT / SMI / SUB / SSA / IDX + USB
HDMI: HDMI 2.1 uključujući CEC, Dynamic HDR, 4K (3840x2160 piksela)
LAN: 10 / 100M
Optički izlaz: Da
Infra kontrola: Da (s funkcijom virtualnog miša)
AV izlaz: Da
USB portovi: 1 x USB 3.0, 1 x USB 2.0
Čitač kartica: Micro SD utor (maks. 64 GB)
LED svjetlo: Da s opcijom programiranja (primjena)
LCD ploča: Da
Dimenzije: 109x109x18mm
Težina: 100g (pakiranje 300g)

U paketu:
Umax U-Box A9
Adapter za napajanje 5V/2A
HDMI kabel
Infra kontroler
Priručnik CZ / SK / EN / HU / PL

Parametri

Vrsta robe
Sučelje
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Dizajn računala
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Vrsta diska
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.