TRANSCEND SDXC kartica 512 GB 300S, UHS-I U3 V30 (P: 95 / Š: 45 MB / s)
45,11 €
41,89 €
33,51 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
SDXC / SDHC 300S
Transcendove SDXC / SDHC 300S memorijske kartice pružaju performanse i kapacitet potrebne za iskorištavanje pune snage vašeg UHS-I kompatibilnog digitalnog fotoaparata ili kamkordera. Osim nevjerojatnih brzina prijenosa, kartice zadovoljavaju UHS Video Speed Class 30 (V30) standarde, omogućujući glatko, neprekinuto snimanje 4K videa.
Sukladnost s V30 odnosi se samo na kartice kapaciteta 64GB-512GB.
Zabilježite svoju svakodnevicu
Neka ovaj trenutak ostane tako da odaberete pravu memorijsku karticu za svoj fotoaparat. Uz velike kapacitete i izvrsne performanse, Transcendove SDXC / SDHC 300S memorijske kartice izvrsne su za snimanje dijelova svakodnevnog života.
Pokažite mogućnosti prijenosa
Transcendove SDXC / SDHC 300S memorijske kartice zadovoljavaju standarde UHS Speed Class 3 (U3) i UHS Video Speed Class 30 (V30) za 4K Ultra HD video snimke, sa brzinama čitanja / pisanja do 95 MB / s odnosno 45MB/s.
Usklađenost s U3 i V30 odnosi se samo na kartice kapaciteta 64GB-512GB.
Spremite koliko želite
S kapacitetom pohrane do 512 GB, Transcendove SDXC / SDHC 300S memorijske kartice omogućuju snimanje tisuća fotografija i sati Full HD videozapisa, što znači da možete ostati usredotočeni na bilježenje fantastičnih trenutaka bez brige da će vam ponestati prostora za pohranu.
Napravljen za ekstreme
Kako bi pružile najbolje performanse i stabilnost, Transcendove SD memorijske kartice testirane su kako bi izdržale ekstremne uvjete.
- Vodootporan: zadovoljite standarde JIS IPX7 koji mogu izdržati uranjanje u 1 metar vode do 30 minuta.
- Otpornost na temperaturu: izvoditi u ekstremnim temperaturama od -25°C do 85°C.
- Otpornost na statički elektricitet: zadovoljavaju standarde EMC IEC61000-4-2 i izdrže statički elektricitet.
- Otpornost na rendgenske zrake: zadovoljavaju standard ISO7816-1 i imuni su na rendgenske zrake u zračnim lukama.
- Otpornost na udarce: pruža izvrsnu otpornost na udarce, vibracije, savijanje i uvijanje.
RecoveRx softver
Transcend nudi ekskluzivni softver RecoveRx, besplatni uslužni program za oporavak podataka koji vam omogućuje da duboko unutar uređaja za pohranu pretražujete tragove izbrisanih datoteka uključujući digitalne fotografije, dokumente, glazbu i video zapise.
Tehnički podaci
Izgled |
|
Dimenzije (maks.) | 32 mm x 24 mm x 2,1 mm (1,26 "x 0,94" x 0,08") |
---|---|
Težina (maks.) | 2 g (0,07 oz) |
Skladištenje |
|
Kapacitet |
|
Radno okruženje |
|
Radna temperatura | -25 ° C (-13 ° F) ~ 85 ° C (185 ° F) |
Radni napon |
|
Izvođenje |
|
Brzinska klasa |
|
Brzina čitanja (maks.) | 95 MB/s |
Brzina pisanja (maks.) | 45 MB/s |
Ciklusi umetanja / uklanjanja | 10.000 |
Bilješka |
|
Jamstvo |
|
Potvrda |
|
Jamstvo |
|
Kompatibilnost |
|
Podržani uređaj |
|
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.