TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)

- 10%

ilustracija

TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
TP-Link Tapo RV10 Plus robotski usisavač s krpom i stanicom (infracrveni, žiroskop, 2,4 GHz, BT)
Br. narudžbe
3438778
OEM
Tapo RV10 Plus
Proizvođač
TP-link
Bodovi vjernosti: 16
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

TP-Link Tapo RV10 Plus - Robotski usisavač i krpa

EAN: 4897098689622

opis proizvoda

Robotski usisavač i krpa s automatskim pražnjenjem i pametnom stanicom za punjenje.

Automatsko pražnjenje

Posuda za prašinu automatski se prazni nakon završetka čišćenja, tako da ne morate prljati ruke do 70 dana.

Visoko učinkovito planiranje staze

Koristi urednu stazu s cik-cak profilom, smanjujući broj propuštenih ili ponovljenih područja.

4 načina usisavanja

Visoka usisna snaga od 2.000 Pa. Lako čisti dlake kućnih ljubimaca, svakodnevne nerede i drugu prljavštinu.

Usisavanje i pranje u jednom

3 načina elektronički kontroliranog brisanja nose se s nakupljenom prljavštinom i kuhinjskom masnoćom.

Jednostavan za kontrolu

Kontrolirajte pomoću aplikacije Tapo. Postavite rasporede čišćenja i mijenjajte načine čišćenja bez obzira jeste li kod kuće ili u pokretu.

Dugo trajanje baterije

Dugotrajna baterija od 2600 mAh koja može očistiti cijelo kućanstvo s jednim punjenjem.

Automatsko punjenje

Nakon što se baterija isprazni, robot se automatski vraća na stanicu za punjenje i zatim nastavlja čišćenje točno tamo gdje je stao.

Povećana izvedba na tepihu

Pri prelasku s tvrdog poda na tepih, snaga usisavanja će se povećati.

Kontrola glasa

Samo izgovorite glasovne naredbe koje se obrađuju pomoću pametnih zvučnika.

Tehničke specifikacije

  • Maksimalna usisna snaga: 2000Pa
  • Razine usisne snage: 4
  • Kapacitet spremnika za prašinu: 350 ml
  • Prepoznavanje kante za prašinu: Da
  • Filter: HEPA H11
  • Razine buke: 53 dB (Tihi način rada), 55 dB (Zadano/Standardno)
  • Carpet Boost: Da
  • Brisanje: Da
  • Vrsta brisanja: Električna kontrola protoka vode
  • Razine brisanja: 3
  • Kapacitet spremnika za vodu: 300 ml
  • Kapacitet baterije: 2600 mAh
  • Osvježavanje i ponovno punjenje: Da

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.