TOSHIBA HDD N300 NAS 6TB, SATA III, 7200 rpm, 256MB cache, 3.5", BULK
213,20 €
176,93 €
141,54 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
29,4 m/s2 (3,0 G) (5 do 500 Hz) (6 TB - 16 TB),
N300 NAS tvrdi disk
Regija EMEA, Toshiba Storage Solutions - 3,5-inčni N300 NAS tvrdi disk nudi neviđenu pouzdanost za NAS i druge sustave za pohranu visokih performansi. Optimiziran je za ispunjavanje zahtjeva pouzdanosti, izdržljivosti, performansi i skalabilnosti 24x7 masovne pohrane za osobnu upotrebu, kućni ured i upotrebu u malim tvrtkama. N300 dostupan je u kapacitetima do 16 TB.
- Mrežna pohrana (NAS)
- Računalni RAID i poslužitelji
- Pohrana na multimedijskom poslužitelju
- Privatna pohrana u oblaku
- Poslužitelj i pohrana za mala poduzeća
TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
osnovne specifikacije | |
faktor oblika | 3,5 inča |
sučelje | sATA 6,0 Gbit/s |
podržani diskovni položaji | 1 do 8 |
senzori rotacijske vibracije (RV). | Da |
napredni format (AF) | Da |
Sukladno RoHS | Da |
bez halogena | Da |
senzor udara | Da |
izvođenje | |
brzina vrtnje | 7.200 okretaja u minuti |
veličina međuspremnika | 256 MB (6 TB - 14 TB) |
brzina prijenosa podataka | 241 MB/s Tip. (6TB, 8TB) |
prosječna latencija | 4,17 ms |
izvorni red čekanja naredbi (NCQ) | podržan |
pouzdanost | |
radno opterećenje | 180 TB godišnje |
mTTF | 1.000.000 sati |
stopa nepopravljivih grešaka | 1 u 10E14 bitova čitanja |
Rad 24/7 | Da |
ograničena garancija | 3 godine |
Upravljanje napajanjem | |
Napon napajanja | 5VDC (+10%/-5%) / 12VDC (±10%) (6 TB - 10 TB) |
sadržaj kutije | |
sadržaj kutije | 3,5-inčni unutarnji tvrdi disk - N300 NAS tvrdi disk |
fizičku stranu | |
težina (približno) | maks. 770 g. (6 TB - 10 TB) |
dimenzije (D x Š x V) | 147 x 101,85 x 26,1 mm |
okoliš | |
akustika (mod mirovanja) | tipa 34 dB. (6TB, 8TB, 10TB) |
šok (slomljen) | 2450 m/s2 (250 G) / trajanje 2 ms |
Šok (operativno) | 686 m/s2 (70 G) / trajanje 2 ms |
Vibracija (ne radi) | 29,4 m/s2 (3,0 G) (5 do 500 Hz) (6 TB - 16 TB) |
Vibracija (radno) | 7,35 m/s2 (0,75 G) (5 do 300 Hz), 2,45 m/s2 (0,25 G) (300 do 500 Hz) |
Temperatura (radna/neradna) | 0 do 65 °C / -40 do 70 °C |
Upravljanje napajanjem | |
Potrošnja - Aktivni prazan hod | 5. tip 59 W. (6 TB) |
.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.