Tesla pametni oksimetar

ilustracija

Tesla pametni oksimetar
Tesla pametni oksimetar
Tesla pametni oksimetar
Tesla pametni oksimetar
Tesla pametni oksimetar
Tesla pametni oksimetar
Tesla pametni oksimetar
Br. narudžbe
31890094
OEM
TSL-HC-A310B
Proizvođač
TESLA
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 17.5.2024 kod vas

40,85 €

32,68 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 39,93 €
Na zalihi: > 20 kom, 17.5.2024 kod vas

40,85 €

32,68 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tesla pametni oksimetar

Pratite svoje zdravlje pomoću Tesla pametnog oksimetra

Praktičan, kompaktan i lako prenosiv uređaj za mjerenje zasićenosti krvi kisikom, otkucaja srca i indeksa perfuzije.

Kome je namijenjen?

Oksimetar je idealan za trudnice, starije osobe, covid pacijente, astmatičare, srčane bolesnike ili sportaše koji se kreću na velikim nadmorskim visinama.

Jednostavan i brz za korištenje

Jednostavno pričvrstite uređaj na kažiprst i aktivirajte mjerenje jednim gumbom. Oksimetar će se sam isključiti nakon nekog vremena.

Precizno mjerenje

Mjeri zasićenje hemoglobina (SpO2) i brzinu pulsa (PRbpm), čak i pri niskoj perfuziji.

Vizualni i zvučni alarm

Na granične vrijednosti, oksimetar vas upozorava vizualnim i zvučnim signalom.

tehnički parametri

  • Težina: 60 g
  • Dimenzije: 65 x 35 x 31 mm
  • Prikaz zasićenja hemoglobina: 35-100%
  • Prikaz otkucaja srca: 30-250 BPM
  • Izvor napajanja: 2 kom AAA alkalne baterije
  • Potrošnja energije: manje od 30mA (normalno)
  • Zasićenost hemoglobina (SpO2) - rezolucija: 1%
  • Frekvencija pulsa - rezolucija: 1 BPM
  • Zasićenost hemoglobina (Sp02) - točnost: (70%-100%) 2% neodređeno (?70%)
  • Brzina pulsa - točnost: 2 BPM
  • Učinkovitost mjerenja (pri niskoj perfuziji): 0,3%

Bežično povezivanje

Oksimetar je moguće povezati s mobilnom aplikacijom Tesla Smart za Android i iOS, gdje možete vidjeti povijest mjerenja.

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.