Tenda TEG1118P-16-250W - PoE AT Switch 230W (16xPoE 802.3af/at 10/100/1000Mbps, Uplink 2xSFP 1Gbps), Rack

- 11%

ilustracija

Tenda TEG1118P-16-250W - PoE AT Switch 230W (16xPoE 802.3af/at 10/100/1000Mbps, Uplink 2xSFP 1Gbps), Rack
Br. narudžbe
AG967448
OEM
75011914
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 9
0 ocjene
Na zalihi: 5 kom, 22.5.2024 kod vas

208,61 €

186,58 €

149,26 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 182,33 €
Na zalihi: 5 kom, 22.5.2024 kod vas

186,58 €

208,61 €

149,26 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tenda TEG1118P-16-250W prebacuje podatke koristeći 16 RJ45 portova i 2x SFP utora, 16 portova 10/100/1000 Mb/s podržava PoE802.3af/at. Prekidač ima zaštitu od prenapona od 6kV. Podrška za prebacivanje čvorova u načinu Store-and-Forward. Full-duplex 802.3x kontrola protoka, polu-duplex kontrola protoka u načinu rada Back-Pressure. Tenda TEG1118P-16-250W je pogodan kako za mala i srednja poduzeća tako i za veća kućanstva. Prekidač Standart / Priority / Extend / VLAN mod Tenda TEG1118P-16-250W uključuje prekidač za odabir između četiri načina: CCTV / Standard / VLAN / Extend mod. Standardni mod: U ovom modu radi kao klasični switch, svi portovi imaju auto-negaciju, svi portovi međusobno komuniciraju, Port1 do Port16 brzina 10/100/1000 Mb/s, SFP port brzina 1000 Mb/s. Prioritetni način rada: Priključci Port15, Port16, SFP1, SFP2 postavljeni su kao Uplink priključci. Port1 do Port8 imaju postavljen vrlo visok QoS prioritet. Extend mode: Brzina PoE portova Port9 do Port14 je max. 10 Mb/s, auto-negacija je aktivna i domet do krajnjeg uređaja je povećan do 250m (također ovisi o krajnjem uređaju, kabliranju itd.) . Svi priključci prekidača međusobno komuniciraju. VLAN način rada: U ovom načinu rada, Port1 do Port14 su izolirani jedan od drugog, svaki port Port1 do Port14 može komunicirati samo s uplink portovima Port14, Port15, SFP1, SFP2. Ovaj način rada sprječava veliko širenje emitiranja i lažiranje DHCP-a. PoE opcije napajanja - Napajanje preko Etherneta Napajanje portova pomoću PoE 802.3af (15.4W) i 802.3at (30W). Maks. ukupno 230 W na 16 PoE priključaka, korištenje za vanjske i unutarnje IP kamere, pristupne točke/usmjerivače, IP telefone itd. Uvijek ukupno maksimalno 230 W Tehnički parametri Standardi i protokoli: IEEE802.3, IEEE802.3u, IEEE802.3ab, IEEE802. 3x, IEEE802.3af, IEEE802.3at Priključci: 16x 10/100/1000 Mbps RJ45 auto-negacijski priključci s PoE podrškom IEEE802.3 at/af PoE standard Ukupna propusnost: 36 Gbps Veličina tablice MAC adresa: 8K način rada prebacivanja: Store-and-Forward LED indikacija: 16x RJ45 Line/Port Activity, 2x SFP port, 1x PoE-Max, 1x PoE Napajanje: Port 1 do Port 16 podržava standard IEEE802.3at/af napajanja (maksimalna snaga za svaki priključak je 30W), PoE tip napajanja je end-span (1245+, 3678- par linija), ukupno 230 W za PoE Razina zaštite od prenapona: - za priključke: 6kV, - za napajanje: 6kV, ESD: zrak: ±10kV, kontakt: ±8kV Međuspremnik: 2M Brzina prosljeđivanja paketa: 26,8 Mpps Napajanje: 100 do 240 V, AC 50/60 Hz Potrošnja: 20 W (bez PoE napajanja), 230 W (s povezanim PoE uređajima max. 250 Š) Dimenzije: 440 mm x 178,8 mm x 44 mm (D*Š*V) Ukupna maksimalna PoE snaga: 230 W Zaštita od prenapona: 6000 V Ventilatori: da, 1 ventilator Lokacija: 19" rackmount, montiran na zid, stolno MTBF: 100 000 sati + radna temperatura: 0oC ~ 45oC Vlažnost: 10%-90%RH (bez kondenzacije) Certifikacija: FCC/CE/RoHS Sadržaj pakiranja 1x Tenda TEG1118P-16-250W 1x Set "L" nosača za stalak 1x Priručnik za brzu instalaciju (CZ, SK, PL) , EN) 1x kabel za napajanje 230V

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.