Tenda TEF1118P-16-150W - PoE AT Switch 135Watt, 17xRJ45 Switch sa 16x 10/100 Mbps PoE, 1x Gigabit Uplink RJ45/SFP, Bez ventilatora, Metal

- 13%

ilustracija

Tenda TEF1118P-16-150W - PoE AT Switch 135Watt, 17xRJ45 Switch sa 16x 10/100 Mbps PoE, 1x Gigabit Uplink RJ45/SFP, Bez ventilatora, Metal
Br. narudžbe
AG967059
OEM
75011831
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 20.5.2024 kod vas

124,23 €

108,20 €

86,56 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 106,54 €
Na zalihi: 1 kom, 20.5.2024 kod vas

108,20 €

124,23 €

86,56 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tenda TEF1118P-16-150W je 17-portni PoE switch s PoE af/at napajanjem. 16 portova 10/100 Mb/s PoE 802.3af/PoE 802.3at (ukupno 135 W) + 1xCombo RJ45/SFP 100/1000 Mb/s za Uplink. Rackmount 19", veličina prekidača 13". 6 kV zaštita od prenapona. Paket uključuje češki, slovački i poljski priručnik. Tehnički parametri Standardi i protokoli: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at Portovi: 16x 10/100Mbps RJ45 auto-negation portovi i PoE podrška IEEE802.3 at/af PoE standard , 1x Combo Uplink (1x RJ45 10/100/1000Mbps ili 1x SFP 100/1000Mbps) Ukupna propusnost: 7,2 Gbps Veličina tablice MAC adresa: 4K Način prebacivanja: Store-And-Forward, Cut-Through LED Indikacija: 16x RJ45 Line/PoE Aktivnost portova, 1x PoEmax - maks. PoE snaga, 1x Napajanje, 1x RJ45 Uplink, 1x SFP Uplink PoE napajanje: Port 1 do Port 16 podržava standard IEEE802.3at/af snage (maksimalna snaga za svaki port je 30 W), PoE vrsta napajanja je end-span (1245+, 3678- par linija), ukupno 135 W za PoE Napajanje: 110 do 230 V, Potrošnja izmjenične struje: 8 W (bez PoE napajanja), 150 W (s povezanim PoE uređajima maks. . 135 W) Dimenzije: 294 mm x 178 mm x 44 mm (D*Š*V) Ukupna maksimalna PoE snaga: 135W Zaštita od prenapona: 6.000 V MTBF: 100.000 sati+ Radna temperatura: 0oC ~ 40oC Vlažnost: 10%-90%RH (bez -kondenzacijski) Certifikacija: FCC /CE/RoHS Opis proizvoda Tenda TEF1118P-16-150W prebacuje podatke pomoću 17 RJ45/SFP portova, 16 10/100 Mb/s portova podržava PoE802.3af/at + 1 Combo port za Uplink (ili 1xRJ45 10/100/1000 Mb/s ili 1xSFP 100/1000 Mb/s). Prekidač ima zaštitu od prenapona od 6 kV. Podrška za prebacivanje čvorova u načinu Store-and-Forward i Cut-through. Full-duplex 802.3x kontrola protoka, polu-duplex kontrola protoka u načinu rada Back-Pressure. TEF1118P-16-150W je pogodan za male i srednje tvrtke i kućanstva. CCTV / Standart / VLAN / Prekidač za prošireni način rada Tenda TEF1118P-16-150W uključuje prekidač za odabir između četiri načina rada: CCTV / Standardni / VLAN / Prošireni način rada. CCTV mod: Port1 do Port8 podržavaju QoS, preporučuje se za ove portove Standard mode: U ovom modu radi kao klasični preklopnik, svi portovi imaju auto-negaciju, svi portovi međusobno komuniciraju, Port1 do Port16 brzina 10/100 Mb /s, Port G1 brzina 10/100/1000 Mb/s, Port SFP1 brzina 100/1000 Mbs. VLAN mod: U ovom modu, VLAN-ovi su aktivni na svakom PoE portu, tj. svaki PoE port komunicira samo s dva Uplink porta, ne i s drugim PoE portovima. Sprječava veliko širenje emitiranja i lažiranje DHCP-a. Extend mode: Brzina PoE portova Port1 do Port8 je max. 10 Mb/s, auto-negacija je aktivna i domet do krajnjeg uređaja je povećan do 250m (također ovisi o krajnjem uređaju, kabliranju itd.) . Ostali priključci kao u standardnom načinu rada. PoE opcije napajanja - Napajanje preko Etherneta Napajanje portova pomoću PoE 802.3af (15.4W) i 802.3at (30W). Maks. ukupno 135 W na 16 PoE priključaka, koristiti za vanjske i unutarnje IP kamere, pristupne točke/usmjerivače, IP telefone itd. Uvijek ukupno maksimalno 135 W Sadržaj paketa 1x Tenda TEF1118P-16-150W 1x Kratki priručnik za instalaciju ( CZ, SK, PL, EN) 1x kabel za napajanje 230V

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.