Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky

ilustracija

Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
Br. narudžbe
31038966
OEM
35272681VS
Proizvođač
TECNO Mobile
Bodovi vjernosti: 19
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 16.5.2024 kod vas

394,08 €

315,26 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 385,15 €
Na zalihi: 3 kom, 16.5.2024 kod vas

394,08 €

315,26 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. Ultra čistý a ostrý fotoaparát 1614933a

Ultra čista i oštra kamera

Modul kamere sastoji se od glavne, 64M kamere, kao stvorene za savršeno oštre slike čak i u uvjetima slabog osvjetljenja. Još jedna kamera je optički stabilizirani 12M širokokutni modul, koji će vam omogućiti snimanje sportskih videozapisa bez odbijanja slike. Treće, telefon ima 8MP telefoto leću s 5x optičkim zoomom i do 60x digitalnim zoomom.

Obr. Profesionální natáčení videí 1614933b

Profesionalno video snimanje

Kamera telefona Camon 18 Premier ima Gimbal stabilizaciju zahvaljujući kojoj pruža iznimno čist i stabilan video zapis. S telefonom je moguće snimati do 2K time-lapse videa, 240fps usporenih videa, a odličan video editor omogućit će vam izradu profesionalnih slika.

Obr. Nadčasový design 1614933c

Bezvremenski dizajn

Tanko kućište i minimalistički dizajn daju telefonu elegantan izgled. Zahvaljujući svilenkastom staklu, otisci prstiju neće ostati na telefonu.

Obr. Skvělý výkon procesoru Helio G96  1614933d

Sjajne performanse Helio G96 procesora

CAMON 18 Premier sa snažnim procesorom MediaTek Helio G96 s 8 jezgri omogućuje vam korak naprijed prema neograničenim performansama.

Certificirani TüV zaslon

Zaslon CAMON 18 Premier teledon, certificiran od strane instituta TÜV Rheinland, štiti oči i smanjuje umor očiju.

256GB ROM + 8GB RAM

Uz veliku memoriju, uvijek ćete imati mjesta u svom telefonu za svoja fotografska remek-djela, videozapise, igranje igrica i mnoštvo različitih aplikacija.

Tehničke specifikacije

  • Procesor: Mediatek Helio G96
  • Zaslon: 6.7", 2400x1080 - AMOLED - 120Hz
  • Pohrana: 8 GB RAM / 256 GB ROM
  • Dual SIM: Da
  • Memorijska kartica: Micro SD
  • Stražnja kamera: 64M f/1.6, 12M wideOIS, 8MP 5x tele
  • Prednja kamera: 32M široka, dvostruka diodna bljeskalica, HDR
  • Priključak za slušalice: Da
  • NFC: Da
  • LTE: Da
  • Čitač otisaka prstiju: Da - sa strane
  • Baterija: 4750 mAh
  • OS: Android 11
  • Priključak za punjenje: USB-C

Parametri

Operacijski sustav
Tip
Bežična tehnologija
Podatkovne usluge
Utor za memorijsku karticu
Oblik izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Marka procesora
Vrsta zaslona
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartica
Vrsta sekundarne SIM kartice
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.