TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica

ilustracija

TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica
TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica
TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica
TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica
TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica
TechnoLine WS 1700 - meteorološka stanica
Br. narudžbe
3485013
OEM
WS 1700
Proizvođač
Technoline
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

TechnoLine WS 1700 - Meteorološka stanica

EAN: 4029665117003

Opis

TechnoLine WS 1700 je meteorološka stanica visoke preciznosti s inverznim zaslonom. Zaslonom od 78 x 123 mm upravlja se tipkama na dodir.

Funkcija

  • Mjerenje unutarnje i vanjske temperature
  • Mjerenje relativne vlažnosti
  • Mjerenje barometarskog tlaka
  • Mjerenje brzine i smjera vjetra
  • Mjerenje padalina
  • Vremenska prognoza

Vrijeme i datum

Vrijeme i datum se kontroliraju radio signalom DCF-77 s mogućnošću ručnog podešavanja. 12 ili 24 satni format prikaza vremena.

Alarmi

Stanica je opremljena s dvije budilice s funkcijom odgode nakon 5 minuta. Alarm gornje i donje granice unutarnje i vanjske temperature.

Mjerenje temperature

Prikaz unutarnje tople udobnosti (Feel Like) i unutarnje točke rosišta (Dew point). Prikaz indeksa vanjske temperature (Heat Index).

Mjerenje vlage

Mjerenje relativne vlažnosti unutarnjeg i vanjskog prostora s ikonom toplinske udobnosti.

Mjerenje vjetra

Mjerenje brzine i smjera vjetra sa 16 razlučivosti smjera vjetra. Prikaz brzine vjetra u km/h ili mph. Wind Chill vrijednost.

Mjerenje padalina

Prikaz izmjerene količine padalina u 1 satu, 24 sata i ukupne količine padalina u mm ili inčima.

Vremenska prognoza

5 ikona vremenske prognoze (vedro, djelomično oblačno, oblačno, kiša, jaka kiša).

Tlak zraka

Mjerenje barometarskog tlaka s mogućnošću podešavanja nadmorske visine od -190 mnm do 2000 mnm. Prikaz vrijednosti barometarskog tlaka u hPa ili inHg.

Sadržaj paketa

  • Glavna jedinica
  • Stalak glavne jedinice
  • Bežični senzor za mjerenje temperature i relativne vlage (odašiljač)
  • Štit od zračenja za bežični senzor (odašiljač)
  • Anemometar
  • Kišomjer
  • Cijev od nehrđajućeg čelika
  • Plastični stalak
  • Komplet za montažu s vijcima i utičnicama
  • Upute za češki, njemački, engleski, francuski, talijanski, nizozemski, španjolski i poljski

Parametri

Vrsta robe
Funkcije meteoroloških stanica i termometara

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.