SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR

- 12%

ilustracija

SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
SVC 7500BK 3AAA usisavač SENCOR
Br. narudžbe
741011006
Proizvođač
SENCOR
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 10 kom, 16.5.2024 kod vas

91,94 €

81,33 €

65,06 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 80,08 €
Na zalihi: 10 kom, 16.5.2024 kod vas

81,33 €

91,94 €

65,06 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Usisavač SENCOR SVC 7500BK 3AAA

Učinkovit pomagač za savršenu čistoću

Usisavač SENCOR SVC 7500BK 3AAA, najvišeg razreda energetske učinkovitosti, idealan je izbor za sve vrste podova.

Tehnologija za tiho usisavanje

Silence Technology 75 dB(A) omogućuje tiho usisavanje i osigurava udobnu upotrebu bez smetnji.

HEPA H13 filter

Za alergičare tu je HEPA H13 filter koji pruža vrhunsku filtraciju i štiti od alergena.

Učinkovitost i udobnost

Učinkovitost usisavanja tvrdih podova i filtracije prašine je u najvišoj klasi. Produžena XXL metalna teleskopska cijev lako se podešava za udobno usisavanje.

Zaštita i sigurnost

Mekani kotači štite podne površine i osiguravaju tiho kretanje usisavača. Termostat štiti motor od pregrijavanja.

Praktične funkcije

Usisavač se može parkirati u vodoravnom ili okomitom položaju. Zahvaljujući radnom radijusu od 10 m i duljini napojnog kabela od 7 m, pokriva do 314 m2 bez potrebe za mijenjanjem utičnice.

Regulacija i kontrola

Snagu usisavanja možete jednostavno prilagoditi elektronskom regulacijom. Indikator pune vrećice za prašinu upozorava vas kada je potrebna zamjena.

Pribor

Univerzalna mlaznica za pod, mlaznica za pukotine, mlaznica za četku i mlaznica za presvlake uključeni su u paket.

Vrećica za zračnu bolest

Sintetička vrećica za prašinu od 3,5 l osigurava bolju filtraciju i higijensko odlaganje prašine.

Veličina i težina

Dimenzije usisavača su 470 × 290 × 260 mm, a težina 5,3 kg.

Zamjenske vrećice i filteri:

  • SVX 044HF set filtera za SVC 75xx SENCOR
  • VREĆICE SVC 68x (5 kom)

Parametri

Vrsta robe
Boja
Marka
Bez vrećice
Perivi izlazni filtar
Regulacija snage
HEPA filtar
Nastavak za presvlake
Nastavak s prorezom
Dizajn kotača
Indikator pune vrećice

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.