Stalak za dva monitora Dell - MDS19

- 1%

ilustracija

Stalak za dva monitora Dell - MDS19
Stalak za dva monitora Dell - MDS19
Stalak za dva monitora Dell - MDS19
Stalak za dva monitora Dell - MDS19
Stalak za dva monitora Dell - MDS19
Stalak za dva monitora Dell - MDS19
Br. narudžbe
31330766
OEM
482-BBCY
Proizvođač
Dell
Bodovi vjernosti: 9
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Dvostruki stalak za Dell monitor koji štedi prostor - MDS19 može montirati do dva 27-inčna monitora, osiguravajući područje prikaza potrebno za maksimalnu produktivnost. Ovaj stalak za dva monitora dizajniran je s 30% manje prostora i većom udaljenosti gledanja od svog prethodnika. Okrugli utor za upravljanje kablovima elegantno vodi kabele kroz postolje, duž zakrivljenih šipki s kopčama koje drže kabele netaknutima i skrivenima.Svaka ploča monitora je u potpunosti konfigurabilna, što vam omogućuje podešavanje visine i nagiba. Instalacija stalka bez alata omogućuje vam da jednostavno montirajte monitore Dell UltraSharp i P-serije s brzim otpuštanjem bez potrebe za vijcima. Monitori Dell serije E i drugi monitori od 19 "do 27" kompatibilni sa standardnim VESA postoljem 100 x 100 mm.

Dobijte što više prostora na stolu i bolju udaljenost gledanja
Dvostruko Dell stalak za monitor koji štedi prostor - MDS19 može montirati do dva monitora od 27 inča, pružajući područje prikaza potrebno za maksimalnu produktivnost. Stalak za dva monitora Dell MDS19 dizajniran je s 30% manje prostora i većom udaljenosti gledanja od svog To vam daje prostor za pisanje i referentne materijale, kao i bolju udobnost gledanja

Elegantna radna stanica bez nereda
Pažljivo dizajniran stalak ima opremu za kabliranje koja omogućuje elegantno sakrivanje kabela. Rasporedite kablove i provucite ih kroz okrugli utor za kablove u stalak. Obujmice za kabele duž zakrivljene šipke omogućuju vam da elegantno sakrijete sve kabele.

Fleksibilne postavke za idealan prikaz
Podesite oba monitora na idealnu visinu i kut gledanja nezavisno. Svaki panel se može podići do 130 mm (5") i zakrenuti za 90° u bilo kojem smjeru, nudeći portretni pogled za jednostavnu navigaciju webom, kao i pomicanje okomito orijentiranih aplikacija.

Jednostavna instalacija - bez alata
Lako pričvrstite ploče bez upotrebe vijaka ili alata tijekom instalacije monitora Dell UltraSharp ili P-serije pomoću konektora za brzo otpuštanje.

Kompatibilnost
Optimizirano za Dell UltraSharp monitore i monitore serije P s brzom spojnicom Dell, monitore Dell E serije i monitorske ploče od 19 "do 27" kompatibilne s VESA nosačima.

Sadržaj paketa
Stalak za dva monitora Dell MDS19
VESA adapterske ploče
Dokumentacija

Parametri

Vrsta robe
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.