SRV 9550BK robotski usisavač SENCOR
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
SENCOR SRV 9550BK Robotski usisivač
SENCOR SRV 9550BK opremljen je SUPER CYCLONE ciklonskim sustavom filtriranja s vakuumom od 8000 Pa za maksimalnu učinkovitost.
Precizna laserska navigacija
Robotski usisavač SENCOR SRV 9550BK opremljen je preciznom LIDAR laserskom navigacijom za savršeno čišćenje.
Premium baterija
Snažna Li-Ion LG baterija od 6400 mAh omogućuje do 200 minuta čišćenja s jednim punjenjem.
Učinkovito brisanje
SENCOR SRV 9550BK nudi učinkovito aktivno brisanje tijekom usisavanja za savršenu čistoću.
Mapiranje više katova
SENCOR SRV 9550BK robotski usisavač može mapirati do 5 različitih katova zahvaljujući funkciji višestrukog mapiranja.
Postavke za svaku sobu
Zahvaljujući funkciji za više soba, možete postaviti optimalno čišćenje za svaku prostoriju zasebno.
Četiri načina čišćenja
SENCOR SRV 9550BK nudi četiri načina čišćenja za različite potrebe.
Wifi 2,4 GHz / 5 GHz
SENCOR SRV 9550BK robotski usisavač opremljen je Wifi 2,4 GHz / 5 GHz za jednostavno upravljanje.
Učinkovit na svim površinama
SENCOR SRV 9550BK idealan je za čišćenje tepiha, plivajućih podova, parketa, linoleuma, pločica itd.
Infracrveni senzori
Infracrveni prednji senzori štite SENCOR SRV 9550BK robotski usisavač od udaraca i pada niz stepenice.
BLDC motor
65 W BLDC motor jamči visoke performanse, tihi rad i dug radni vijek.
SENCOR NAV. 18.0
SENCOR NAV. 18.0 je sustav navođenja za savršenu orijentaciju u prostoru.
Funkcija "MOP".
SENCOR SRV 9550BK nudi mogućnost mokrog brisanja u isto vrijeme kao i usisavanje za savršenu čistoću.
Sustav usisavača s tri rotirajuće četke
SENCOR SRV 9550BK opremljen je sustavom usisavača s tri rotirajuće četke za savršeno čišćenje.
Širok raspon senzora
SENCOR SRV 9550BK opremljen je širokim rasponom senzora za savršenu orijentaciju i sigurnost.
Dvije posude za prašinu
SENCOR SRV 9550BK opremljen je s dvije posude za prašinu za suho usisavanje i brisanje.
Bogate mogućnosti aplikacije
SENCOR SRV 9550BK nudi bogate aplikacijske funkcije za jednostavan i praktičan rad.
Radno vrijeme
SENCOR SRV 9550BK nudi vrijeme rada do 200 minuta po punjenju baterije.
Kontrola putem ALEXA / GOOGLE HOME
Možete kontrolirati SENCOR SRV 9550BK putem ALEXA / GOOGLE HOME za maksimalnu udobnost.
Baza za punjenje i baterija
Baza za punjenje i 6.400 mAh, Li-ion baterija su uključeni u paket.
Prevladavanje prepreka
SENCOR SRV 9550BK može prijeći pragove visine do 1,8 cm.
Galama
Razina buke SENCOR SRV 9550BK je ...
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.