SONY PlayStation 5 Digital (EU distribucija) / poklopac kutije
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
PlayStation 5 i PlayStation 5 Digital Edition
Nenadmašno brz SSD disk osigurat će munjevito učitavanje, zahvaljujući taktilnom odzivu, prilagodljivim okidačima i 3D zvuku doživjet ćete još dublje iskustvo igranja, a možete se veseliti i fantastičnim igrama za potpuno novu generaciju PlayStation konzola .
Brzina munje
Uživajte u performansama namjenskog procesora, grafike i SSD pogona s integriranim I/O, prepisujući pravila o tome što PlayStation konzola može učiniti.
Ultra brzi SSD disk
Uživajte u igri maksimalno uz munjevito brzo učitavanje instaliranih igara za PS5™ konzolu.
Integrirani ulazi/izlazi
Prilagođena integracija sustava u PS5 omogućuje kreatorima da rade s podacima na SSD-u tako brzo da mogu dizajnirati svoje igre na načine dosad neviđene.
Zapanjujuće igre
Uživajte u nevjerojatnoj grafici i uživajte u novim značajkama PS5 konzole.
Ray Tracing tehnologija
Uronite u svjetove igara uz novu razinu realistične obrade. Svaka zraka svjetlosti simulira se zasebno, tako da možete očekivati potpuno realistične sjene i refleksije u podržanim igrama za PS5 konzolu.
Igranje na 4K TV-u
Igrajte svoje omiljene PS5 igre na svom bombastičnom 4K TV-u.
Izlaz do 120 sličica u sekundi zahvaljujući frekvenciji od 120 Hz
U kompatibilnim igrama uživat ćete u potpuno glatkom igranju s vrtoglavim brojem sličica u sekundi do 120 sličica u sekundi, što je osigurano podrškom za izlaz s frekvencijom od 120 Hz na 4K zaslonima.
HDR tehnologija
Igre za PS5 konzolu koje podržavaju HDR grafiku nude nevjerojatno realistične i žive boje.
8K izlaz
PS5 konzole podržavaju 8K izlaz, tako da možete igrati na svom zaslonu u razlučivosti od 4320p.
Ostale karakteristike PS5 konzole• Kompatibilnost s prethodnim verzijama • Poboljšanja igre • Nadogradite PS4 igre na PS5 digitalne igre • PlayStationVR integracija |
Dodatne značajke PS5 Digital EditionKonzola PS5 Digital Edition potpuno je digitalna verzija konzole PS5 bez optičkog pogona. Prijavite se na svoj PlayStation Network račun i idite na PlayStationStore za kupnju i preuzimanje igara3. • Kompatibilnost s prethodnim verzijama • Poboljšanja igre • Nadogradite PS4 digitalne igre na PS5 digitalne igre • PlayStation VR integracija |
Zabava koja oduzima dah
Uživajte u dubljem iskustvu igranja uz podršku za taktilnu povratnu informaciju, prilagodljive okidače i tehnologiju 3D zvuka.
Tempest 3D AudioTech tehnologija
Dopustite da vas okruži zvuk koji može izazvati osjećaj da odjekuje sa svih strana. Ako igra podržava Tempest 3D AudioTech tehnologiju, vaše će okruženje oživjeti u vašim slušalicama ili TV zvučnicima.
Zabava i stvaranje sadržaja
4K Ultra HD Blu-ray™
Gledajte Blu-ray diskove u 4K razlučivosti na svom prekrasnom 4K TV-u putem PS5 konzole (PS5 Digital Edition nije uključeno).
Streaming zabave u 4K razlučivosti
Prenesite 4K zabavu iz svojih omiljenih podržanih PS5 aplikacija na svoj 4K TV.
Stvorite i dijelite sadržaj
Izradite snimke zaslona i videozapise igranja. Podijelite ih s drugim igračima na usluzi PlayStation Network ili u odabranim aplikacijama društvenih mreža.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.