SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG

- 35%

ilustracija

SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
SM-R510NLVAEUE Gal.Buds2 Pro Pur SAMSUNG
Br. narudžbe
735057256
Proizvođač
SAMSUNG
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 11 kom, 24.5.2024 kod vas

234,56 €

151,69 €

121,35 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 151,60 €
Na zalihi: 11 kom, 24.5.2024 kod vas

151,69 €

234,56 €

121,35 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Samsung Galaxy Buds2 Pro Ljubičasti

Tehničke specifikacije

Model: SM-R510NLVAEUE

EAN: 8806094613766

Povezivanje: Bluetooth 5.3

Kapacitet baterije: 2× 61 mAh (slušalice), 500 mAh (kutija za punjenje)

Vodootpornost: IPX7

Dimenzije: 27,7 x 50,2 x 50,1 mm

Težina: 48,9 g

Boja: Ljubičasta

Iznimna slušanost

24-bitni Hi-Fi audio (SSC kodek)

Inteligentni 360 Audio (višekanalni)

Kristalno čisti pozivi

3 mikrofona

Jedinica za preuzimanje glasa VPU (Jedinica za preuzimanje glasa)

Jasni i jasni pozivi zahvaljujući inteligentnom rješenju DNN (Deep Neural Network).

Stavite svoje bilješke u prostor

2-stazni zvučnik (10 mm niskotonac + 5,3 mm visokotonac)

ANC podrška

Pojačanje ambijentalnog zvuka do +25 dB

Sinkronizira se s vašim uređajima

Automatski promijenite uparivanje između uređaja

Kompatibilan sa Samsung TV serijom 2022

Nema više litanije o izgubljenim slušalicama

Kompatibilnost s SmartThings Find

Integrirani alarm

Simfonijska udobnost za vaše uši

Ergonomski dizajnirane slušalice

15% manji od Buds Pro

Popis pjesama savršenih značajki

Trajanje baterije do 29 sati

Povećana vodootpornost sa stupnjem zaštite IPX7

Sadržaj paketa

  • Kutija za punjenje
  • Nastavci za uši (S/L)
  • USB-C kabel
  • Kratki vodič za početak

Parametri

Vrsta robe
Mikrofon
Prijenos signala
Vrsta konstrukcije
Broj pretvarača
NFC
Power bank funkcija
Zaštitna ambalaža
Marka
Aktivno uklanjanje buke (ANC)
Zaštitni razred
Smanjenje šuma
ANC tijekom poziva
Zamjenjivi nastavci

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 728 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.