Shokz OpenRun PRO Bluetooth in-ear slušalice, plave

ilustracija

Shokz OpenRun PRO Bluetooth in-ear slušalice, plave
Br. narudžbe
AH95895848171
OEM
S810BL
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

203,71 €

162,97 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 200,58 €
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

203,71 €

162,97 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Budite otvoreni za pomicanje svojih granica. Predstavljamo OpenRun Pro, naše vrhunske sportske slušalice, spremne redefinirati sve što ste znali o slušanju glazbe otvorenim ušima. Poboljšana tehnologija uključujući poboljšani bas, trajanje baterije od 10 sati i funkciju brzog punjenja. Naše nove vrhunske sportske slušalice imaju najnoviju koštanu vodljivost 9. generacije. Udobnost otvorenog uha Zahvaljujući našoj patentiranoj tehnologiji koštane provodljivosti s otvorenim dizajnom, Shokz OpenRun pružit će vam cjelodnevnu udobnost čak i za intenzivne treninge. Shokz TurboPitchTM tehnologija za poboljšani bas Glazba je namijenjena da vas natjera na kretanje. OpenRun Pro će dati sve od sebe. Izuzetna kvaliteta zvuka s najnovijom 9. generacijom tehnologije koštane vodljivosti, nazvana Shokz TurboPitchTM, pruža oštre i jasne srednje do visokofrekventne zvukove i također pruža nevjerojatan dinamičan bas. Unutra su smještene dvije CoreCushion jedinice (pojačivači basova). Secure Fit Titanium okvir osigurava sigurnost i ostaje na mjestu tijekom bilo kojeg treninga ili trčanja. 10 sati glazbe i poziva OpenRun Pro pruža glazbu i pozive do 10 sati, što je dovoljno i za najduži trening. IP55 Vodootporan Zahvaljujući IP55, koji je otporan na prašinu, vlagu i znoj, OpenRun Pro dovoljno je izdržljiv čak i za vožnju ili vježbanje po kiši. Dvostruki mikrofon za poništavanje buke Dvostruki mikrofon za poništavanje buke omogućuje vam da primate pozive bilo gdje, bez obzira gdje vježbate. Quick Charge OpenRun Pro Quick Charge funkcija nudi brzo punjenje, pri čemu dobivate do 1,5 sat reprodukcije u samo 5 minuta. 20-minutno punjenje = 0%-60% puna baterija 30-minutno punjenje = 0%-90% puna baterija 1-satno punjenje = 0%-100% Jednostavan redizajn OpenRun Pro ima povećani oblik gumba za još jednostavniji rad, kao i novi priključak za punjenje koji je bolje pozicioniran za lakši pristup punjenju. Shokz App* Trebate li pomoć za početak rada s OpenRun Pro? mi smo za to imam aplikaciju. Nova Shokz aplikacija sada je dostupna na Google Playu i Apple App Storeu. Aplikacija vam pomaže koristiti OpenRun Pro, nudi jednostavno uparivanje (Bluetooth 5.0), uparivanje s više točaka, prilagodbu slušanja i korisničke savjete. Također možete prilagoditi svoje iskustvo slušanja odabirom između dva EQ-a (Standard ili Vocal Booster). *Samo za ograničena područja, više informacija možete pronaći OVDJE TEHNIČKE SPECIFIKACIJE Vrsta zvučnika: Koštana provodljivost Frekvencijski odziv: 20Hz~20KHz Osjetljivost: 105 ± 3dB Mikrofon: -38dB ± 3dB Bluetooth® verzija: Bluetooth® v5.1 Kompatibilni profili: A2DP, AVRCP, HSP, HFP Napon punjenja: 5,0 V±5% Impedancija zvučnika: 8,5 ohm ± 20% Frekvencijski pojas: 2400-2483,5MHz Bežični domet: 33ft (10m) Baterija: Li-Polymer baterija 140mAh Kontinuirana reprodukcija: do 10 sati u stanju mirovanja vrijeme: do 10 dana Vrijeme punjenja: 1h Brzo punjenje: Da, samo 5 minuta punjenja traje 1,5 sati korištenja Težina: 29g Maksimalna RF izlazna snaga: 3dBm Izdržljivost: I55 Otporan na znoj Generacija: 9. gen. Bone Conduction Kvaliteta zvuka: Shokz TurboPitch™ tehnologija za poboljšane basove Punjenje: Magnetska indukcija Dimenzije i težina paketa: 13,5 x 6,86 x 16,9 cm / 0,38 kg SADRŽAJ PAKIRANJA Shokz OpenRun PRO slušalice Magnetski kabel za punjenje Pakiranje

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.