SES 6010SS Espresso SENCOR

- 3%

ilustracija

SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
SES 6010SS Espresso SENCOR
Br. narudžbe
741013439
Proizvođač
SENCOR
Bodovi vjernosti: 19
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

SES 6010SS Espresso SENCOR

Svježa kava u udobnosti vašeg doma: Sencor SES 6010SS, aparat za espresso kavu s polugom i integriranim mlincem za kavu.

Tehnički detalji:

EAN: 8590669318155

Dizajn i izgradnja:

Moderan dizajn od nehrđajućeg čelika. Profesionalna poluga/portafilter od 58 mm. Uklonjiva posuda za skupljanje tekućine za jednostavno čišćenje s prostorom za pohranu pribora.

Integrirani mlin:

Integrirani stožasti mlin s metalnim brusnim kamenjem za precizno mljevenje i dug životni vijek. Posuda za 250 gr. zrna kave.

Automatske funkcije:

Senzor za automatsko mljevenje za doziranje količine kave točno prema vašim potrebama izravno u polugu. 3 automatska programa (Espresso, 2x Espresso, para/topla voda) s podesivom količinom vode.

Kvaliteta ekstrakcije:

Sustav grijanja kotla s termoblokom s cijevima od nehrđajućeg čelika za savršenu regulaciju temperature vode. Švicarski mjerač protoka za precizno doziranje vode. Funkcija prethodnog kuhanja za kvalitetnu ekstrakciju kave.

Talijanska pumpa:

Profesionalna talijanska pumpa s pritiskom od 15 bara za kvalitetu u standardu pravog talijanskog espressa.

Priprema mliječne pjene i čaja:

Izbor pare/vruće vode za jednostavnu pripremu mliječne pjene ili čaja. Rotirajuća parna mlaznica za jednostavnu pripremu baršunaste mikropjene.

Pribor:

  • Držač filtera - poluga
  • Čaša za mjerenje
  • 2 filtera (za 1 i 2 šalice)
  • Bokal za mlijeko
  • Komplet za čišćenje
  • Tamper - tamper

Održavanje:

Indikatorska lampica za potrebu uklanjanja kamenca iz uređaja za bolji okus napitka i dulji vijek trajanja. Spremnik za vodu od 2,3 l.

Prikaz:

Intuitivno upravljanje s prostranim LCD zaslonom za jednostavno i jasno upravljanje.

Parametri

Vrsta robe
Marka
Vrsta espressa
Funkcija tople vode
Mlaznica za paru
Zagrijavanje šalice

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.