Seagate Expansion Portable, 1TB vanjski HDD, 2.5", USB 3.0, crni

- 2%

ilustracija

Seagate Expansion Portable, 1TB vanjski HDD, 2.5", USB 3.0, crni
Br. narudžbe
AG604933
OEM
STKM1000400
Proizvođač
Seagate
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

74,54 €

73,30 €

58,64 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 72,04 €
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

73,30 €

74,54 €

58,64 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Kapacitet: 1TB Veličina: 2,5" Povezivost: USB 3.0 Dužina: 80 mm Visina: 117 mm Debljina: 14,8 mm Tipična težina: 170 g Jamstvo: 2 godine Sadržaj paketa: - Prijenosni tvrdi disk za proširenje - USB 3.0 kabel - Kratki vodič ----- ------------------------------- Jednostavan dodatni prostor za pohranu koji ide s vama Prijenosni tvrdi disk Seagate Expansion nudi jednostavno- rješenje za korištenje kada trebate odmah dodati pohranu na svoje računalo i preuzimati datoteke dok ste u pokretu Spremanje datoteka povuci i ispusti odmah nakon vađenja USB napajanje Brzi prijenos podataka s USB 3.0 vezom Rješenje za pohranu jednostavno za korištenje Prijenosni tvrdi disk za proširenje može se jednostavno instalirati priključivanjem jednog USB kabela. Možete početi spremati svoje digitalne datoteke na ovaj vanjski tvrdi disk u roku od nekoliko sekundi nakon što ga izvadite iz kutije. Trenutno dodaje kapacitet pohrane Digitalne fotografije, video zapisi i glazbene datoteke mogu oporezovati pohranu vašeg računala, uzrokujući pad performansi kako se njegov unutarnji tvrdi disk puni do kapaciteta. Prijenosni tvrdi disk Expansion nudi niz kapaciteta, a model od 1 TB nudi dovoljno podataka za pohranu: Do 1000 sati digitalnog videa Do 250 dvo- sat DVD filmovi Do 320 000 digitalnih fotografija Do 16 660 sati digitalne glazbe Instalira se u sekundi Seagate® Expansion™ značajke prijenosnog tvrdog diska čine nevjerojatno lakim korištenje ovog pogona direktno iz kutije. Jednostavno uključite priloženi USB kabel u svoje računalo – nije potrebno vanjsko napajanje. Operativni sustav Windows automatski prepoznaje pogon – ne treba instalirati softver i ništa konfigurirati. Povucite i ispustite za spremanje datoteka na prijenosni pogon za proširenje. Ugrađeno upravljanje napajanjem automatski osigurava energetski učinkovit rad

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.