Salente StripeGlass, kuhalo za vodu 1,8 l, nehrđajući čelik/staklo, plavo pozadinsko osvjetljenje

- 23%

ilustracija

Salente StripeGlass, kuhalo za vodu 1,8 l, nehrđajući čelik/staklo, plavo pozadinsko osvjetljenje
Br. narudžbe
AGEVL00015
OEM
STRIPEGLASS-BL
Proizvođač
Evolveo
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

25,45 €

19,60 €

15,68 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 22,18 €
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

19,60 €

25,45 €

15,68 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Salente StripeGlass, kuhalo za vodu 1,8 l, nehrđajući čelik/staklo, plavo pozadinsko osvjetljenje Zapremina 1,8 litara Potrošnja energije 2200 W Kućište od borosilikatnog stakla i nehrđajućeg čelika Pozadinsko osvjetljenje cijele površine (plavo ili crveno) Anti-Calc filter protiv naslaga kalcija Dvostrana razina vode indikator Gumb na poklopcu sa sigurnosnom bravom Središnji 360° konektor s vijekom trajanja od 10 milijuna udaraca Dvije varijante boja Za svakoga ponešto - ovaj model je dostupan u dvije varijante boja, bilo s plavim ili crvenim pozadinskim osvjetljenjem. Pozadinsko osvjetljenje se automatski aktivira svaki put kada počnete kuhati vodu i automatski se isključuje nakon što voda prestane kuhati. Pozadinsko osvjetljenje osiguravaju dugovječne LED diode. Borosilikatno staklo Tijelo kuhala za vodu izrađeno je od kombinacije nehrđajućeg čelika i posebnog borosilikatnog stakla. Ovo staklo odlikuje zdravstvena sigurnost, visoka otpornost na udarce i visoka otpornost na nagle promjene temperature. Osim toga, kuhalo za vodu ima staklenu konstrukciju debelih stijenki s velikom otpornošću. Anti-Calc filtar i blokada poklopca Naravno, sva Salente kuhala za vodu imaju AntiCalc filtar koji hvata naslage kalcija, koje se u većoj ili manjoj mjeri nalaze u svakoj vodi za piće. Tvrđa voda ih sadrži više, dok ih vrlo meka voda sadrži najmanje. Poklopac kuhala za vodu ima sigurnosnu bravu koja sprječava da se sam otvori prilikom točenja vode iz kuhala. Spremanje kabela u podnožje Ovaj model nudi podešavanje duljine napojnog kabela namotavanjem u podnožje. Elegantno i jednostavno rješenje. Središnji 360° priključak Središnji 360° priključak s radnim vijekom od 10 milijuna udaraca doprinosi maksimalnoj udobnosti korisnika i jednostavnom rukovanju. Zahvaljujući njemu, kuhalo za vodu možete postaviti na postolje u bilo kojem položaju rotacije. Osim toga, ergonomski oblik konektora uvelike olakšava postavljanje kuhala za vodu na postolje te nema potrebe za pronalaženjem središta postolja kuhalom za vodu. Kompletne specifikacije: Volumen 1,8 litara Snaga 2200 W Tijelo od borosilikatnog stakla i nehrđajućeg čelika Borosilikatno staklo: neškodljivo za zdravlje Visoko otporno na udarce Visoko otporno na nagle promjene temperature (verzija za kuhanje) Verzija s debelim stijenkama Pozadinsko osvjetljenje cijele površine: Plavo za StripeGlass -BL model Crveni za model StripeGlass-RD Anti-Calc filtar protiv naslaga kalcija i nečistoća Dvostrani indikator razine vode s linijama od 0,5/1/1,8 litara Gumb za poklopac sa sigurnosnom bravom za otvaranje/zatvaranje Središnji 360° konektor s vijekom trajanja od 10 milijun poteza Podesiva duljina dovodnog kabela namotavanjem u bazu AntiDrip izljev od nehrđajućeg čelika s dizajnom koji eliminira kapanje Grijaće dno od nehrđajućeg čelika Skrivena grijaća spirala ispod dna kuhala za vodu Automatsko isključivanje nakon dostizanja točke vrenja Gumena ne- nožice klizne baze Toplinski izolirana ručka Zaštita od uključivanja bez vode Toplinski osigurač protiv pregrijavanja Europski LVD certifikat , EMC, RoHS LFGB certifikat za siguran kontakt s hranom Nazivna snaga: 1850-2200 W Nazivni napon: AC 220-240 V Nazivna frekvencija: 50 /60 Hz Duljina kabela za napajanje: 0,7 m Dimenzije bez postolja (š x d x v): 21,3 x 15,3 x 23 cm Dimenzije sa postoljem (š x d x v): 21,3 x 15,3 x 24,8 cm Težina bez postolja: 0,91 kg Težina sa postoljem: 1,11 kg Sadržaj pakiranja: Postolje za ekspres lonac s kabelom za napajanje Upute za uporabu (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.