Salente HandyPlus, ručni višenamjenski usisavač

- 23%

ilustracija

Salente HandyPlus, ručni višenamjenski usisavač
Br. narudžbe
AG191955
OEM
HANDYPLUS
Proizvođač
Evolveo
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

113,05 €

87,29 €

69,83 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 85,73 €
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

87,29 €

113,05 €

69,83 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Salente HandyPlus, ručni višenamjenski usisavač Ručni usisavač Štapni usisavač Snažna LED baterijska svjetiljka Snažan BLDC motor ECO i MAX način rada Traje do 45 minuta Filtriranje s perivim HEPA filtrom Usisavanje bez vrećice Velika usisna snaga Li-Ion baterija 2000 mAh Multi -funkcionalni usisavač Salente HandyPlus je elegantan pomoćnik Vašem kućanstvu. Možete koristiti ručni usisavač, na primjer, da počistite mali nered na sofi ili tipkovnici. Produženjem usisne cijevi dobivate štapni usisavač za čišćenje poda. Izmjenjiva baterija također ima vrlo snažnu LED svjetiljku. Velika izdržljivost s načinima usisavanja ECO i MAX Usisavač Salente HandyPlus ima veliku usisnu snagu koja nudi 9,6 kPa u načinu rada ECO i čak 16 kPa u načinu rada MAX. Lako možete usisati svu prljavštinu u svom domu ili uredu. S visokokvalitetnom Li-Ion baterijom od 21,6 V kapaciteta 2000 mAh možete čistiti do 21 minutu u ECO načinu rada i do 45 minuta u snažnom MAX načinu rada. Snažan i štedljiv BLDC motor Ugrađeni BLDC motor postiže snagu do 120W, ima za trećinu dulji vijek trajanja, veću pouzdanost, tiši rad i prije svega štedljiviji rad u odnosu na klasične motore. Dvostupanjska filtracija s perivim HEPA filtrom Dvostupanjska filtracija s perivim HEPA filtrom pomaže uhvatiti finu prašinu, alergene grinje ili životinjske alergene. Također sprječava male čestice prašine da pobjegnu natrag u zrak. Održavanje usisavača je vrlo jednostavno i za njegov rad nisu potrebne zamjenske papirnate vrećice. HEPA filter se može prati i čistiti te ponovno koristiti. Praktični dodaci Salente HandyPlus dolazi s praktičnim postoljem, mlaznicom za pukotine i 2-u-1 mlaznicom. Mlaznicu 2-u-1 možete koristiti kao zasebnu mlaznicu za pukotine za čišćenje teško dostupnih područja ili produljenjem četke za prašinu za nježno uklanjanje prašine sa sjenila, knjiga ili tipkovnica. Ključne značajke Ručni usisavač Štapni usisavač Snažna LED svjetiljka Dva načina usisavanja ECO i MAX Vrijeme usisavanja do 45 minuta Rad bez vrećice Dvostupanjska filtracija s perivim HEPA filtrom Snažni BLDC motor 120 W Visoka usisna snaga do 16 kPa Praktično postolje i mlaznica 2u1 Li -Ionska baterija 21,6 V kapaciteta 2000 mAh Vrijeme punjenja 2-3 sata Prikaz stanja baterije Razina buke <65 dB Dimenzije 1120 mm x 210 mm x 75 mm Težina 0,85 kg Sadržaj pakiranja Usisavač Salente HandyPlus Vakuumske cijevi (2 kom) Pod mlaznica Mlaznica za procjep 2-u-1 mlaznica Postolje Baza za punjenje Adapter za punjenje Korisnički priručnik

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.